خبر فوری 10 مهر: اینترنت کی وصل میشه؟ [+فیلم] قطعی اینترنت واتساپ

قطع اینترنت تا چه زمانی ادامه دارد؟ یکی از سوالاتی که به شدت باعث شده درگیری ذهنی بوجود بیاورد همین بحث است که داغ هم شده. با ما بمانید.

قطعی اینترنت همچنان ادامه دارد و بسیار از کسب و کارها در اینترنت دچار مشکل شده‌اند. اما باید بدانیم که این قطعی در اینترنت به چه صورتی در حال جریان می‌باشد و باید منتظر ماند تا این شرایط را کمی خوشبینانه‌تر متصور بشیم. 

در حالی که قطعی واتساپ امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۱ برای دوازدهمین روز متوالی همچنان ادامه دارد، تعداد زیادی از کاربران با پیگیری علت قطعی این سوال را مطرح می‌کنند که واتساپ کی وصل می‌شود؟ سایت فیگار ضمن اطلاع رسانی آخرین اخبار از زمان وصل شدن واتساپ پیگیر علت قطع شدن و زمان رفع مشکل اینترنت ایران است.

سوال اساسی این روزها:

اینترنت کی وصل میشه ؟

واتساپ کی وصل میشود امروز ؟

فوری: زمان تمام شدن قطعی اینترنت کی است؟ [+فیلم] 10 مهر

در روزهایی که فیلترینگ شدید اینترنت و بسته شدن ارتباطات بین‌المللی بسیاری از فعالان فضای مجازی، صاحبان کسب و کار و عموم شهروندان را کلافه و نگران کرده است وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران از احتمال تداوم محدودیت‌های اینترنتی و پلتفرم‌های اجتماعی خبر داد.

بعضی از کاربران اعلام کرده‌اند قطعی واتساپ فقط مربوط به اپلیکیشن واتساپ بوده و از طریق نسخه وب می‌توان به واتساپ دسترسی داشت.

اعلام ساعت و مدت زمان قطع شدن اینترنت در روزهای هفته نا متناسب و بدون نظم در جریان قرار گرفته و هیچ منبع آگاهی از قطعی اینتنرت و زمان قطعی تمام شدنش اطلاعات دقیقی را در دسترس ندارد. ظرف چند روز گذشته اینترنت در بسیاری از نقاط کشور قطع شده و اینستاگرام و واتساپ (زمان وصل شدن واتساپ و اینستاگرام مشخص شد!) هم مسدود شده است. سوالی که وجود دارد این است که آیا امروز هم مانند روزهای گذشته با اختلال و قطعی اینترنت مواجهیم؟

اینترنت از غروب چند روز گذشته به شکل مقطع بسته شده و این قطعی اینترنت همچنان ادامه دارد. گویا اتفاقات و خشونت‌های دو روز گذشته در کشور باعث شد از غروب روز گذشته ابتدا در برخی مناطق و سپس به صورت سراسری اینترنت قطع شود و همچنان این قطعی ادامه دارد.

قطعی اینترنت تا چه زمانی ادامه دارد

بالغ بر ۱۰ میلیون کسب‌وکار خرد در بستر اینستاگرام فعالیت دارند و بر اساس اعلام نت‌بلاکس خسارت ناشی از قطعی اینترنت در ایران چیزی در حدود ۱.۵ میلیون دلار برای هر ساعت برآورد می‌‌شود.

فیلم مرتبط با قطعی اینترنت را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

قطع شدن اینترنت تا کی ادامه دارد


8 thoughts on “خبر فوری 10 مهر: اینترنت کی وصل میشه؟ [+فیلم] قطعی اینترنت واتساپ

  1. عکسی که گذاشتید از سایت همیار خاص هست، بجای کراپ کردن، یا عکس رو تغییر بدید یا عکس رو در اندازه واقعی و با کپی رایت قرار بدید

  2. سلام از ۳۰ شهریور تا ۲۲ مهر همچنان برنامه ها‌ به اینترنت بالا نمیاد بعید میدونم آمریکا و ایران باهم کنار بیاند پول لازمه زندگیه نه که با گرون کردنش مردم مجبور به اضافه کاری بشند برای بی حجابا باید جریمه نقدی در نظر گرفته بشه نه با صلاح آرامش دنیا رو آدم ها بهم زدند تا کی خشونت چرا پشت دنیامون واینمیسیم آبادش کنیم لطفا منتشر کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *