بازیگران سریال آنتن +[زمان پخش سریال کمدی جدید پلتفرم نماوا]

برای آشنایی با بازیگران سریال آنتن که قرار است به زودی از پلتفرم نماوا به نمایش در آید، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

سریال کمدی آنتن محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی فیلمنامه برعهده حمزه صالحی بوده است. آنتن دومین تجربه ابراهیم عامریان در نقش کارگردان است.

او اولین تجربه کارگردانی خود را در این زمینه با سریال نارگیل شروع نمود که در رده سنی کودک و نوجوان تهیه شده بود، که یک سریال در ژانر عروسکی بود و در آن سریال هم مانند سریال آنتن نویسندگی برعهده حمزه صالحی بود.

ساعت پخش سریال آنتن + [خلاصه داستان و معرفی بازیگران]

بازیگران سریال آنتن

ساعت پخش سریال آنتن + [خلاصه داستان و معرفی بازیگران]

سریال کمدی آنتن قرار است از ۳۰ شهریور ماه به طور اختصاصی از پلتفرم نماوا عرضه شود، صفحه اینستاگرام نماوا در خصوص زمان عرضه سریال کمدی آنتن نوشت:

آنتن، جدیدترین سریال اختصاصی نماوا است که از ۳۰ شهریور، چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰ مهمان خانه شما خواهد شد.

این سریال داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که با مرگ بزرگ خاندان برایشان اتفاقات عجیبی می‌افتد. سریال آنتن جدیدترین عنوان شکبه نمایش خانگی است که در ژانر طنز با بازی پژمان جمشیدی و الیکا عبدالرازقی ساخته شده است.

سریال آنتن از هفته آینده منتشر خواهد شد.

تیزر سریال آنتن را تماشا کنید:

فهرست بازیگرانی که در سریال آنتن به ایفای نقش پرداخته‌اند:

  • ارسلان قاسمی
  • الیکا عبدالرزاقی
  • بهنام تشکر
  • پژمان جمشیدی
  • سام نوری
  • مرجانه گلچین
  • هادی کاظمی
  • نعیمه نظام دوست

از دیگر بازیگران سریال آنتن می‌توان به: سمانه منیری، رویا افشار، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام اشاره نمود.

هنوز جزئیات زیادی از فیلم نامه سریال آنتن منتشر نشده است، اما داستان این فیلم کمدی روایت خانواده‌ای است که پس از فوت بزرگ خاندانشان دچار مشکلات و سختی‌هایی می‌شوند، گویا بزرگ فامیل رئیس یکی از اصناف بوده است و حالا فرزندان او و در صدر امور، پژمان جمشیدی قرار است به جای او بنشیند و این سیستم را با تمام دغدغه هایش اداره کند.

مطالب مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *