زمان پخش سریال بی همگان [+ساعت پخش تکرار سریال جدید شبکه سه]

در نوشتار جدید فیگار زمان پخش سریال بی همگان که به زودی از شبکه سه سیما منتشر خواهد شد، مشخص شده است. بهرنگ توفیقی کارگردانی این سریال را برعهده دارد.

زمان پخش سریال بی همگان

زمان پخش سریال بی همگان

“بی‌همگان” عنوان سریالی خانوادگی و اجتماعی است که تهیه کنندگی آن را مهران مهام بر عهده دارد و در فصل پاییز از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. با توجه به اعلام روابط عمومی شبکه سه سیما، از مهر ماه سال 1401 و پس از پایان سریال بی نشان، پخش مجموعه بی همگان آغاز خواهد شد.

این سریال سی و هفت قسمتی را علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی نوشته‌اند. این دو نویسنده مطرح کشورمان پیش از این نیز با همکاری یکدیگر آثار موفقی ارائه داده‌اند، از جمله مجموعه آوای باران که سال 92 از شبکه سه پخش شد و سریال عاشقانه که از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال آزادی مشروط

زمان پخش سریال آزادی مشروط

خلاصه سریال بی همگان

ماجرای مجموعه “بی همگان” درمورد دختر و پسری است که تصمیم گرفته‌اند با هم ازدواج کنند، اما مشکلات و مسائلی مختلفی سر راهشان قرار دارد. در خلاصه یک خطی داستان “بی همگان” آمده است:

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی.

این سریال با داستان جذابی که دارد وارد مباحثی همچون عدالت‌خواهی و واکاوی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز می‌شود.

ماجرای زهره فکور صبور

زهره فکور صبور یکی از بازیگران این سریال بی همگان بود که پس درگذشت او، کمند امیرسلیمانی از روزهای ابتدای تیر ماه سال جاری به گروه بازیگران بی همگان پیوست و جایگزین او شد.

علت فوت زهره فکور صبور

درباره بهرنگ توفیقی

زمان پخش سریال بی همگان
زمان پخش سریال بی همگان

بهرنگ توفیقی در هجدهم اسفند ماه سال 1355 به دنیا آمد. او با مهاجرت خانواده به استان بوشهر از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در بندر دیر این استان زندگی کرد و تحصیلات خود تا مقطع دیپلم را این شهر گذراند و و پس از آن به تهران رفت و در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره به ادامه تحصیل پرداخت.

وی پس از چند سال تجربه بازیگری و دستیاری دوم و سوم کارگردان، از 27 سالگی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فیلم و سریال به فعالیت هنری خود ادامه داد. توفیقی در سال 1390 با کارگردانی سریال پربیننده‌ی مسیر انحرافی هنر و تجربه کارگردانی خود را به نمایش گذاشت. سریال‌های موفق انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر و پدر از دیگر آثار کارنامه هنری او هستند.

عوامل سریال

  • بازیگران: کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • تهیه کننده: مهران مهام
  • نویسندگان: علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی
  • پخش از: شبکه سه سیما
  • ساعت پخش سریال بی همگان: از شنبه تا چهارشنبه ، ساعت 20:45
  • زمان پخش: از مهر ماه سال 1401 و پس از پایان سریال بی نشان
  • ساعت پخش تکرار سریال بی همگان: در ساعت‌های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر

مطالب مرتبط:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *