ویدیوی لو رفته از تتلو و کتک خوردن سحر قریشی حقیقت دارد؟ [اصل ماجرا چیست؟]

رسانه‌ها به این مسئله اشاره می‌کنند که امیر تتلو سحر قریشی را کتک زد در خیابان‌های ترکیه! چرا تتلو سحر قریشی را به پلیس تحویل داد؟

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. وی هم اکنون بعد از مدت ها به کتک زدن سحر قریشی اعتراف کرد.

ماجرای عکس عجیبی که سند کتک خوردن سحر قریشی از تتلو شد! با گذشت چند ماه از جدایی امیر تتلو و سحر قریشی هنوز حواشی زندگی گذشته آنها حاشیه ساز است! در طول ۴۸ ساعت تصویری از چهره گریان سحر قریشی در شبکه‌های اجتماعی و میان برخی رسانه‌ها با دست به دست شدنش بازتاب گسترده‌ای داشت.

تصویری که بر اساس آن ادعای کتک خوردن او از امیر تتلو طرح شده است. اما واقعیت پس پشت آن چیز دیگری است. در حقیقت تصویر جنجالی چهره گریان سحر قریشی مربوط به ۱۳ سال قبل و سریال تلویزیونی دلنوازان است.

فیلم پرداخت کامل به ماجرای کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو را ببینید:

بیشتر بخوانید:

لو رفتن کتک خوردن سحر قریشی از تتلو ؛ دست خودم نبود! + عکس

کتک خوردن سحر قریشی از تتلو به خاطر بد حجابی ؛ ماجرا چیست ؟!

کتک زدن تتلو

امیر تتلو سحر قریشی را کتک زد
امیر تتلو سحر قریشی را کتک زد

امیر تتلو در توییتی خبر از جدایی‌اش از سحر قریشی داده و با الفاظ بسیار زشت از او یاد کرده است. و این اخبار ضد و نقیض از طرف خانم بازیگر و امیر تتلو شایعاتی را بدنبال داشته است. در ادامه بخش‌هایی از این توییت را مشاهده می‌کنید.

بنا به اعلام یکی از نزدیکان خانوادگی امیر تتلو سحر قریشی، درجریان یک مهمانی در خانه ی تتلو، وی پس از شرب خمر و مست شدن، سحر قریشی را بدلیل عدم رعایت حجاب پیش دوستانش به باد کتک گرفت و شدن حمله‌ی تتلو به قریشی به حدی بود که پلیس مجبور به استفاده از شوکر شد تا بتواند سحر قریشی را از دست تتلو برهاند.

تتلو سحر قریشی را زد

عکس اعتراف تتلو به کتک زدن سحر قریشی را تماشا کنید:

امیر تتلو سحر قریشی را کتک زد
امیر تتلو سحر قریشی را کتک زد

کتک خوردن سحر قریشی از امیر جنجال جدید و داغ این زوج مشهور. سحر قریشی و امیر تتلو به هر دری می‌زنند تا بتوانند توجه رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کنند. حال در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیضی از دعوای تتلو و سحر قریشی در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود که ساختگی بودند حالا خبر کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو به دلیل بی حجابی در شبکه های اجتماعی به سوژه داغ تبدیل شده است.

امیر تتلو سحر قریشی را کتک زد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *