کتک خوردن ناظم مدرسه از پدر دانش آموز ؛ ماجرای سیلی خوردن ناظم چه بود ؟!

کتک خوردن ناظم مدرسه ، ناظم مدرسه ای از پدر یکی از دانش آموزان که در مدرسه حضور داشت، در مقابل چشمان سایر اولیا و دانش‌آموزان کتک خورد.

در فیلمی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، پدر یکی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس خشمگین می‌شود و رفتار عجیبی می‌کند. در ادامه با خبر ناظم مدرسه کتک همراه فیگار بمانید.

کتک خوردن ناظم مدرسه

کتک ناظم مدرسه

کتک خوردن ناظم مدرسه
فیلم کتک خوردن ناظم مدرسه, کتک ناظم مدرسه

ناظم مدرسه از پدر یکی از دانش‌آموزان در مقابل چشمان سایر اولیا و دانش‌آموزان کتک خورد. تاریخ و مدرسه‌ای که این برخورد در آن اتفاق افتاده است هنوز مشخص نیست. به تازگی انتشار ویدیوهایی از تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس با واکنش شدید مردم و مسئولان آموزش پرورش مواجه شده است.

«مصطفی بابایی» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«در رابطه با فیلمی که تحت عنوان سیلی خوردن ناظم مدرسه در حال انتشار است عرض کنم این هنجارشکنی بین یکی از کسبه محل و معلم پرورشی مدرسه بوده است.»

فیلم کتک خوردن ناظم مدرسه

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کتک خوردن ناظم مدرسه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *