بررسی گمانه‌زنی‌های کشته شدن سما جهانباز توسط پدرش!

بسیاری از رسانه‌ها بعد از گذشتن حدود دوماه از گم شدن سما جهانباز دختر اصفهانی در شیراز، به احتمال فرار کردن این دختر از دست پدر و مادرش هم شک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

همه‌ی اخبار گم شدن سما جهانباز را در این نوشتار بخوانید [+ عکس و فیلم از جزییات]

خواهر سما توضیح می‌دهد:

ما مهمان منزل عمه‌ام در شیراز بودیم و خیابان معالی آباد هم خیابان سر راستی است که فاصله زیادی با منزل عمه‌ام ندارد. سما دانشجوی مشاوره بود و در اصفهان تحصیل می‌کرد. یک دختر ۲۲ ساله که نه مشکل خاصی داشت، نه دشمنی و اختلافی و نه عشق و عاشقی، هیچ‌کدام…

اما این صحبت‌ها از دهان خواهر سما بیرون آمده است. آیا می‌شود گمانه‌زنی کرد که خواهرش هم از ترس پدر و مادرش کمی اوضاع را تلطیف کرده و ممکن است سما جهانباز فرار کرده باشد؟

بررسی احتمال‌های گم شدن سما جهانباز

فرار کردن سما جهانباز, سما جهانباز فرار کرد, فرار کردن دختر اصفهانی
فرار کردن سما جهانباز, سما جهانباز فرار کرد, گم شدن سما جهانباز

روزهای اولی که خبر گم شدن سما مطرح شد برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال فرار او مطرح بود، اگرچه همه این گمانه‌زنی‌ها منتفی شد و بیوگرافی سما جهانباز کمی افشا شد.

خواهر سما دراین‌باره می‌گوید:

از همان روزهای اول هم این فرضیه مطرح نبود، خواهرم مشکلی در زندگی شخصی و خانوادگی‌اش نداشت و دوستانش هم این موضوع را تائید کرده‌اند. الان دیگر صد در صد می‌دانیم سما دزدیده شده است، اگرچه ما از اول هم مطمئن بودیم و پلیس آگاهی هم به همین نتیجه رسید.

در مسئله این دختر 22 ساله ما با امرِ جریهه‌دار شدن افکار عمومی طرف بودیم و هرکس از ظن خود طرح مسئله کرد و راهِ چاره اندیشید اما سوال اولیه این است که آیا این دختر از جهت روانی در سلامت به سر می‌بُرده؟ آیا این گم شدنِ او خودخواسته بوده؟ آیا پدرِ او در ویدئوی منتشر شده راستگو بوده؟

بررسی جوانب فرار کردن سما جهانباز

اعلام مژدگانی 100 میلیونی از طرف خانواده سما جهانباز برای یافتن دختر مفقودشان
گم شدن سما جهانباز, فرار کردن دختر اصفهانی

خانواده جهانباز همان شب که خبری از برگشت سما نمی‌شود به کلانتری می‌روند و خبر از گم شدن او می‌دهند. خواهر سما که یادآوری آنچه در این مدت به خانواده‌اش گذشته برایش سخت است، می‌گوید:

وقتی ۲۰ دقیقه‌ای که سما گفته بود، نیم ساعت شد، با او تماس گرفتیم اما گوشی خاموش بود. ۲۰۰ تا ۳۰۰ متر بعد از محل سوار شدن تاکسی‌ها، گوشی سما از دسترس خارج شده؛ حالا یا گوشی از ماشین بیرون پرت شده و یا هر چیزی، اما در هر صورت هیچ ردی از گوشی هم پیدا نشد.

سالومه جهانباز با اشاره به اینکه متأسفانه در مسیر برگشت سما دوربینی وجود ندارد، یادآور می‌شود:

اگر دوربینی در مسیر بود شاید همان روزهای اول مشخص می‌شد سما سوار چه ماشینی شده و خیلی زود ردی از او پیدا می‌شد.

این حرف او باعث می‌شود که گمانه‌زنی‌ها را در کنار احتمال فرار کردن دختر اصفهانی بیشتر کنیم. سوال اینجاست که آیا نمی‌شود پدر سما جهانباز دو قطبی باشد و حالا که او را از دست داده به قطب مرحمت طلب خودش سوق پیدا کرده باشد؟

اخبار مرتبط:


5 thoughts on “بررسی گمانه‌زنی‌های کشته شدن سما جهانباز توسط پدرش!

  1. هیچ نقطه ای در هیچ شهری از زیر دوربین اداره اطلاعات مخفی نمیمونه ” بطور یقین اگر اداره اطلاعات همکاری کنه میشه فهمید چه اتفاقی برای سما افتاده “

  2. منم همین طور باتمام قلبم ازدرگاه خداوند متعال مبخواهم تاسالم پیدا شود
    ای خدای مهربان ترا به ایه های نورانی قرانت پیدا بشه وخانواده اش خوشحال بشوند

    امین

  3. اگر کار به اطلاعات سپاه پاسداران سپرده شده بود ظرف حداکثر ۴۸ ساعت پیدا میشد و در ضمن خانواده سما جهانباز بایستی پس از ناامیدی از پیدا شدن دخترشون یک مژدگانی میلیاردی مثلا ۵ میلیارد تومان به عنوان جایزه ی پیدا کردنش اعلام میکردند تا همه جا برای ربایندگان احتمالی اش ناامن شود و سریع پیدا میشد . الانم بایستی این مژدگانی اعلام شود تا همه جا برای دزدان احتمالی اش ناامن شود.

  4. سلام.من از اداره آگاهی شیراز خواهش میکنم دوربین های محل سوار شدن و دوربین های مسیر جلوتر که به سمت خانه عمه سما هست کنترل و پلاک های اون خودروهایی که اون ساعتی رو خانواده سما میگن و تردد داشتن ثبت و اعلام توقیف کنن و از مالکین یا راکبان بازجویی شود.با این روش پیدا میشه.. البته پلیس به کار خودش وارد هست اما جهت یادآوری میگم. بعید میدونم این موضوعی باشه که لاینحل بمونه.مورد دوم که فیلمش هست پسره که تک پوش قرمز داره رو دستگیر کنید چون خیلی سمج بود اگر کار خودش نباشه حداقل چون در تعقیب سما بوده میدونه سوار چه خودرویی شده و یا کدوم سمتی رفته..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *