10 مهر: زمان وصل شدن اینستاگرام و واتساپ مشخص شده است؟ [+عکس]

زمان وصل شدن اینستاگرام و واتساپ ، این دو اپ همچنان مسدود و اینترنت هم قطع است اما دسترسی به برخی سایت‌ها و پلتفرم‌ها از روز گذشته باز است.

طی چند روز گذشته بنا به تصمیم مقامات مسئول اینترنت همراه قطع و دسترسی به اینستاگرام و واتس اپ مسدود است.

اینستاگِرام شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت متا (با نام قبلی فیس‌بوک) مالکیت آن را برعهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم رسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت هم‌رسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

زمان وصل شدن اینستاگرام و واتساپ

  • زمان وصل شدن واتساپ

واتس‌اَپ (که در ایران به اشتباه به آن واتساپ می‌گویند) یک برنامهٔ پیام‌رسانی فوری برای تلفن‌های هوشمند است. این برنامه توسط شرکت سهامی واتس‌اَپ ساخته شده و مؤسس شرکت و سازندهٔ این برنامه یان کوم است و در نهایت توسط متا پلتفرمز (شرکت فیس‌بوک سابق) خریداری گردید.

زمان وصل شدن اینستاگرام و واتساپ
زمان وصل شدن واتساپ, واتساپ و اینستاگرام کی وصل میشوند

واتساپ و اینستاگرام کی وصل میشوند

وزیر کشور می‌گوید:

تا اغتشاشات پایان نیابد، اینترنت محدودیت خواهد داشت. برای جلوگیری از سازماندهی اغتشاشات از طریق شبکه‌های اجتماعی ناگزیر هستیم که محدودیت اینترنتی ایجاد کنیم.

قطعی اینترنت باعث قطع شدن دسترسی به همه پلتفرم‌ها و سایت‌ها شده بود اما از روز گذشته با وجود قطع اینترنت دسترسی به برخی سایت‌ها و پلتفرم‌ها باز شد.

در ادامه میتوانید فیلم صحبت های وزیر کشور در مورد قطعی اینترنت را تماشا کنید:

پیگیری‌های ما حکایت از این دارد که امروز مشکل قطعی اینترنت رفع می‌شود اما همچنان محدودیت دسترسی به اینستاگرام و واتس اپ ادامه دارد و زمان وصل شدن آنها اعلام نشد.

نیازهای مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی، چه آنهایی که مرتبط هستند با خدمات سایت‌های داخلی مانند خرید و فروش، تاکسی‌های اینترنتی، بانک‌ها، خدمات مالی، خدمات حوزه سلامت و نسخه الکترونیکی و غیره یا نیازهایی که به شکل خدمات ارتباطی با استفاده از ظرفیت پیام‌رسان‌های داخلی، برنامه‌های کاربردی، ابزارک‌ها و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه داخلی برقرار است و مشکل خاصی نیست.

بیشتر بخوانید:


12 thoughts on “10 مهر: زمان وصل شدن اینستاگرام و واتساپ مشخص شده است؟ [+عکس]

  1. سلام خسته نباشید خواهش میکنم واتساب رو وصل کنید من درآمدم تو واتساب هست همه کار خوابیده عاجزانه خواهش میکنم ولصل کنید

  2. با سلام و خسته نباشد.خواستم بگم که افراد یا کسانی که در این اختشاشات دست ندارند یا هیچ دخالتی ندارند چه گناهی دارند که باید این وضع رو تحمل کنند.

      1. سلام تیتر رو نوشتین که زمان وصل شدن واتساپ و اینستاگرام مشخص شده اما در انتهای همین مطلب نوشتین هنوز مشخص نیست!!!

        1. بنظر تیتر خیلی درسته زمانش هم مشخص شده… تا زمانی که وضعیت به این شکل که هست، باشه… اینترنت با مشکل مواحه هست… و داخل خبر هم گفته شده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *