فوری: دستور جمع‌آوری بیلبورد‌های شهاب حسینی صادر شد! [+عکس]

واکنش شهاب حسینی مهسا امینی ؛ بعد از جمع‌آوری بیلبورد‌های تبلیغاتی با تصاویری از علی کریمی و علی دایی نوبت به شهاب حسینی رسید.

شهاب حسینی با تایید این خبر گفته که بیلبورد فیلم سینمایی شین که خودش تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد هم پایین کشیده شده است.

واکنش شهاب حسینی مهسا امینی

  • بیلبورد های شهاب حسینی
واکنش شهاب حسینی مهسا امینی
بیلبورد های شهاب حسینی

واکنش شهاب حسینی به حذف عکس هایش از تبلیغات

به گزارش فیگار:

پنجشنبه هفته گذشته بود که در خبرها اعلام شد شهرداری تهران به مجری تبلیغات موبایل ۱۴۰ دستور داده بیلبوردهای علی دایی از سطح شهر جمع‌آوری شود. این اتفاق بعد از واکنش علی دایی به ماجرای مرگ مهسا امینی رخ داد.

با ادامه واکنش هنرمندان و سلبریتی‌ها به مرگ مهسا امینی در صفحات شخصی‌شان حالا نوبت به شهاب حسینی رسید تا دستور جمع‌آوری بیلبوردها با تصویر این بازیگر مطرح سینمای ایران بعد از واکنش او به ماجرای مرگ مهسا امینی صادر شود.

در ادامه میتوانید عکس شهاب حسینی و همسرش را تماشا کنید:

واکنش شهاب حسینی مهسا امینی
واکنش شهاب حسینی به حذف عکس هایش از تبلیغات

برخی منابع حمایت شهاب حسینی از اغتشاشات را دلیل حذف عکس او از تبلیغات سریال پوست شیر و فیلم شین دانسته اند. لازم به ذکر است، مراجع رسمی هنوز در خصوص ممنوع التصویری شهاب حسینی اظهار نظر نکرده اند. طی چند روز گذشته جریان سیاسی به اصطلاح برانداز تمام تلاش خود را برای فشار به سلبریتی ها در جهت حمایت از آشوبگری عده ای خاص به بهانه مرگ مهسا امینی به کار گرفته اند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *