شهاب حسینی در فیلم کوه‌ های دور دست بازی خواهد کرد [ +عکس ]

شهاب حسینی کوه های دور دست ، او قرار است در دومین فیلم بلند میترا تبریزیان با عنوان «کوه‌های دور دست» در نقش اصلی مقابل دوربین برود.

کوه‌های دور دست دنباله‌ای است بر فیلم «غلام» که میترا تبریزیان آن را براساس فیلمنامه‌ای مشترک از خودش و سیروس مسعودی در یکی شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین می‌برد. در ادامه با خبر فیلم کوه های دور دست همراه فیگار بمانید.

شهاب حسینی کوه های دور دست

شهاب حسینی در فیلم کوه های دور دست

شهاب حسینی کوه های دور دست
فیلم کوه های دور دست شهاب حسینی, شهاب حسینی در فیلم کوه های دور دست

فیلم کوه های دور دست شهاب حسینی

شهاب حسینی که پیش از این برای حضور در فیلم  «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن شده بود، در دومین فیلم میترا تبریزیان در نقش اصلی ایفای نقش خواهد کرد.

شهاب حسینی کوه های دور دست
شهاب حسینی در فیلم کوه های دور دست, فیلم کوه های دور دست

«کوهستان های دوردست» داستانی درباره یک پسر ۱۲ ساله است که در شهری کوچک در ایران زندگی می کند. وقتی او خیلی بچه بود مادرش ناپدید شد و حالا پدرش ازدواج کرده است. او که در آرزوی محبت پدر است، پرنده اش را که زخمی بوده و او از آن مراقبت کرده بود، گم می کند و قصد دارد انتقام بگیرد.

«زادوک نوا» با کمپانی «Stray Dog Films» در لندن تهیه‌کنندگی فیلم «کوه‌های دور دست» را بر عهده دارد و قرار است این فیلم در پخش «Match Me!» جشنواره فیلم لوکارنو به خریداران بین‌المللی معرفی شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شهاب حسینی کوه های دور دست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *