استایل جدید میترا رفیع غوغا کرد +[بیوگرافی میترا رفیع بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان ]

تصویری از استایل جدید میترا رفیع در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

میترا رفیع بازیگر خوب ایرانی، عکسی از استایل تابستانی خود منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید میترا رفیع همراه ما بمانید.

استایل جدید میترا رفیع

  • عکس جدید میترا رفیع

به گزارش منابع خبری:

میترا رفیع بازیگر ایرانی است که با سریال بی همگان و گیلدخت دیده شد و به شهرت رسید. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس میترا رفیع بازیگر ایرانی را مشاهده کنید:

استایل جدید میترا رفیع
استایل جدید میترا رفیع

میترا رفیع در سریال بی همگان

  • بازیگر نقش الناز در بی همگان

میترا رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را برعهده دارد. سریال بی همگان به کارگردانی مشترک بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی مهران مهام در حال پخش است. میترا رفیع در سریال بی همگان بازی میکند.

میترا رفیع در سریال بی همگان
بیوگرافی میترا رفیع بازیگر

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر

به گزارش فیگار:

میترا رفیع قبل از اینکه در سریال بی همگان نقش الناز را بازی کند در مجموعه از سرنوشت به ایفای نقش پرداخته بود.

میترا رفیع متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می باشد، از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد سپس جلوی دوربین رفته و تجربه کارگردانی هم دارد.

در ادامه میتوانید عکس میترا رفیع را مشاهده کنید:

میترا رفیع در سریال بی همگان
بازیگر نقش الناز در بی همگان

میترا رفیع از آن بازیگرانی است که علاوه بر کار تجربی این هنر را به صورت آکادمیک نیز فرا گرفته  و در رشته تئاتر مدرک کارشناسی ارشد دارد. این بازیگر متولد سال 1373 که اهل تهران است بازیگری را از روی صحنه نمایش کرد و بعد از موفقیت در این زمینه و کسب تجارب مفید جلوی دوربین رفت. او همچنین در سال 79 به همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت.

در ادامه میتوانید عکس بازیگر نقش الناز در بی همگان را مشاهده کنید:

میترا رفیع در سریال بی همگان
عکس بازیگر نقش الناز در بی همگان

این بازیگر کشورمان بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و در نمایش های زیادی از جمله نمایش نقطه چین های متصل به تو، دوزخ، خانه برنارد آلبا ،اسب های پشت پنجره، کافه پولشری، باغ آلبالو ، لانه خرگوش ، آسمان زرد و … به ایفای نقش پرداخته است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *