عکس موتور سواری سحر قریشی [+فیلم]

عکس جدید موتور سواری سحر قریشی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت. بازیگر پرحاشیه ایران، این بار با عشق جدیدش خبرساز شد. همراه ما باشید.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سالهای اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار جدا شده است. شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد.

موتور سواری سحر قریشی

در تصویری که سحر قریشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، از خوش‌گذرانی سحر در دبی مطلع می‌شویم. او در این تصویر به سوال کاربران که پرسیدند: “لاغر شدی؟” اینگونه جواب داد:

تصاویر لو رفته از همسر سحر قریشی و ماه عسل لاکچری آنها
ماه عسل لاکچری سحر قریشی

ورزش می‌کنم. شصت کیلو بودم، شدم پنجاه کیلو! تازه از اینجا به بعد شروع میشه برنامه‌هام.

خبر جنجالی: موتور سواری سحر قریشی با عشق جدیدش +[عکس]

سحر قریشی اخیرا در موزیک ویدئو ماکان بند همکاری کرده و حواشی زیادی بعد از پخش این کلیپ در فضای مجازی منتشر شد. او با تتلو رابطه داشته و اخیرا از همدیگر جدا شدند.

عکس جدید سحر قریشی سوار بر موتور که رنگ مانتو و شلوار خود را با رنگ موتور یکی انتخاب کرده و در کنار پسر جوانی ایستاده باعث به وجود آمدن این حاشیه که به ایران بازگشته است شد، که با انتشار تاریخ این عکس این حاشیه تکذیب شد.

خوش رقصی سحر قریشی برای علی کریمی

استوری سحر قریشی برای علی کریمی
استوری سحر قریشی برای علی کریمی

سحر قریشی با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام از اقدامات آشوب طلبانه علی کریمی در اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی حمایت کرد؛ اقدامی که به تعبیر کاربران خوش رقصی سلبریتی‌ها برای بازیکن پیشین فوتبال بوده و احتمالا توری برای او پهن کرده است.

در این تصویر که سحر قریشی به اشتراک گذاشته است، تمبر پستی با چهره علی کریمی که طی روزهای گذشته لیدر مجازی اغتشاشات در ایران بوده دیده می‌شود. کاربران در واکنش به حمایت سحر قریشی از علی کریمی معتقدند بعد از رابطه با مهدی طارمی، امیر تتلو و… اینبار قریشی برای علی کریمی دام پهن کرده است؛ به گفته برخی کاربران این بازیگر زن سابق سینمای ایران سندروم رابطه بی‌قرار دارد.

عکس خوش رقصی و استوری سحر قریشی برای علی کریمی که در اینستاگرام منتشر شده است را در بالا می‌توانید تماشا کنید.

داستان عاشقانه تتلو و سحر قریشی، علاوه بر آبکی بودن، ساختگی هم بود تا قماری بی‌کم‌وکاست باشد برای شیره مالیدن سر مخاطب. مخاطبی که خانه و زندگی و اتوموبیل میلیون‌دلاری تتلو را می‌بیند و از خودش نمی‌پرسد او چه‌گونه با برگزاری چند کنسرت، آن هم در کشوری دیگر و با سازوکاری دیگر، به این ثروت دست پیدا کرده است. یا از خودش نمی‌پرسد:

اصلاً این خواننده چه‌گونه و از چه راهی، در کشوری که خودش معدن خواننده است، می‌تواند عین آب خوردن کنسرت برگزار کند و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد. یا نمی‌پرسد که: …

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *