ماجرای جنجالی خوانندگی و علت مرگ نیکا شاکرمی چیست؟ [+فیلم و عکس]

نیکا شاکرمی خرم آباد یکی از آن دسته از عباراتی است که این روزها بسیاری از مردم بدنبال هویت واقعی وی هستند. با ما بمانید تا اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم.

امروز ویدئویی از نیکا شاکرمی در فضای مجازی وایرال شده که بسیاری از اعضای حاضر در سوشال را درگیر خود کرده است که در انتهای این نوشتار می‌توانید آن را تماشا کنید.

نیکا شاکرمی (۱۰ مهر ۱۳۸۴ – شهریور ۱۴۰۱) یکی از معترض‌های نوجوان شرکت‌کننده در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران بود. او در جریان این اعتراض‌ها، ۲۹ شهریور ماه در بلوار کشاورز تهران مفقود شد. جسد آسیب‌دیده او پس از ۱۰ روز در کهریزک توسط خانواده‌اش شناسایی شد.

نیکا شاکرمی خرم آباد کیست؟ [علت فوت]

قبل از هر چیز به گزارش خبرگزاری تسنیم با عنوان گاف بزرگ بی‌بی‌سی‌ درباره فوت نیکا شاکرمی/ چرا پیکر را به کهریزک بردند؟ آمده است:

گزارشگر بی‌بی‌سی فارسی در تازه‌ترین گاف این شبکه درباره فوت نیکا شاکرمی به پیدا شدن پیکر او در کهریزک اشاره می‌کند و با تأکید می‌گوید:

چرا جنازه وی را به کهریزک بردند؟!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در ایام اغتشاشات هفته‌های گذشته شبکه‌های فارسی‌زبان خارج کشور علاوه بر تلاش برای دامن زدن به آشوب‌ها و تریبون دادن به گروهک‌های تجزیه‌طلب، در موارد متعددی اقدام به انتشار اخبار جعلی کردند و یا در برخی موارد به‌دلیل شتاب‌زدگی گاف رسانه‌ای سنگینی از آنها سر ‌زد و اعتبار خود را تاحد زیادی در این مدت از دست دادند.

در ادامه یکی از عکس‌های نیکا شاکرمی که به شدت در فضای مجازی پخش شده است را ببینید:

مرگ نیکا شاکرمی, نیکا شاکرمی کیست
مرگ نیکا شاکرمی, نیکا شاکرمی کیست

نیکا شاکرمی ۲۹ شهریور ماه در بلوار کشاورز تهران مفقود شد. ۷ مهرماه جسد او در کهریزک توسط خانواده‌اش شناسایی شد. خانواده او از شب سه‌شنبه ۲۹ شهریور همه جا را به دنبالش گشته بودند. او در حالی مفقود شده بود که شناسنامه‌اش در کوله پشتی‌اش بوده. تا حوالی ساعت ۷ صبح ۳۰ شهریور در دسترس بوده و بعد از آن موبایلش خاموش.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی گفت:

ساعت ۷:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می‌شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می‌دهند. اکیپ‌های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می‌شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد، گفت:

هیچ گونه آثار گلوله در بدن مرحوم کشف نشده است و آثار نشان می‌دهد فوت ناشی از پرت شدگی فرد بوده است. سرپرست دادسرای جنایی تهران بیان کرد: از تمام کارگرهای ساختمان تحقیق و بازجویی انجام شده است و حتی افرادی بازداشت شدند.

وی تصریح کرد:

خانم نیکا شاکرمی مدرسه نمی‌رفت و در یک کافی شاپ مشغول به کار بود.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت:

پرونده در حال بررسی است و در اسرع وقت نتیجه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مرگ نیکا شاکرمی

خانواده نیکا شاکرمی ۷ مهر ماه هنگام تکمیل پرونده مفقودی او به پلیس امنیت مراجعه کرده بودند. در آنجا به آن‌ها گفته شده پیکری پیدا شده در کهریزک که با مشخصات نیکا همخوان است و برای شناسایی بیایید.

  • آتش شاه‌کرمی خاله نیکا گفت:

علت فوت نیکا را سقوط از بلندی اعلام کردند.

اکانت تلگرام و اینستاگرام نیکا شاکرمی شبی که گوشی موبایلش خاموش و او پس از آن مفقود شده بود، پاک شده است.

فیلم خوانندگی نیکا شاکرمی را تماشا کنید:

هنوز گمانه زنی‌ها پیرامون اینکه نیکا شاکرمی در جریان حادثه سقوط از ارتفاع فوت کرده یا توسط جریانی به عمد کشته شده است، در فضای مجازی ادامه دارد.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد و متخصصان پزشکی قانونی هنوز گزارش نهایی خود در خصوص این حادثه را به مراجع قضایی اعلام نکرده اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *