افشاگری از بازداشت سیروان خسروی +[تکذیب سیروان از خبر دستگیری او و برادرش]

پس از خبر دستگیری سیروان و زانیار خسروی به دلیل اعلام موضع نسبت به وقایع اخیر که در فضای مجاز منتشر شده بود، افشاگری از بازداشت سیروان خسروی را بخوانید.

بعد از خبر بازداشت شروین حاجی پور خواننده ترانه برای تو کوچه رقصیدن، پیگیری‌ها حکایت از این دارد که تا بعذ از انتشار خبر بازداشت زانیار و سیروان خسروی و کاوه رضایى، این خبر تکذیب شد و اخبار مربوط به بازداشت آن‌ها صحت ندارد.

دانلود آهنگ سیروان خسروی تنها نذار

افشاگری از بازداشت سیروان خسروی

خبر فوری: جزئیات خبر دستگیری سیروان و زانیار خسروی +[آیا صحت دارد؟]
زانیار سیروان خسروی, بازداشت زانیار و سیروان خسروی, افشاگری از بازداشت سیروان خسروی
اعتراضات مردمی اخیر در شهرهای ایران و حمایت برخی از ورزشکاران و هنرمندان با واکنش مقامات کشور مواجه شده و برخی از آنها برای پاسخگویی بازداشت شدند.

زانیار سیروان خسروی این دو برادر خواننده پاپ، به دلیل تشویق به اعتراض و کاوه رضایى به دلیل حمایت از گروه تجزیه‌طلب مورد انتقاد فعالان رسانه‌ای و سیاسی قرار گرفته بودند.

این اعتراضات به دلیل کشته شدن مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله کرد است، که زمانی که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود، جان خود را از دست داد. تاکنون سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌های بسیاری از مردم حمایت کردند و برخی از آن‌ها نیز در طرفداری از نظام مطالبی را منتشر کردند.

سیروان خسروی واقعیت را درباره خبر بازداشتش گفت!

سیروان خسروی: من و برادرم زانیار بازداشت نیستیم
سیروان خسروی: من و برادرم زانیار بازداشت نیستیم

در روزهای گذشته خبری مبنی بر بازداشتِ زانیار و سیروان خسروی در فضای مجازی دست به دست شد. این خبر در پی آن قوت گرفت که این دو خواننده موسیقی پاپ کشورمان، مطالبی را در حمایت از اعتراض‌های اخیر در صفحه شخصی‌شان منتشر کرده بودند.

در روزهای گذشته به یک‌باره سیروان خسروی تمام پُست‌های صفحه‌ی اینستاگرامش را پاک کرد. پس از این اتفاق بود که شایعه‌ی بازداشت این دو برادرِ خواننده مطرح شد. این شایعه تا چند روز دهان به دهان می‌چرخید و گاهی در فضای مجازی هم منتشر می‌شد. سیروان خسروی، خواننده مشهور در یک استوری اینستاگرامی به خبر بازداشت خودش و زانیار خسروی واکنش نشان داد. او نوشته بود:

من و زانیار بازداشت نیستیم، نگران نباشید. بزرگترین دارایی ما حمایت و عشق شماست. مطمئن باشید در هر شرایطی کنارتون خواهیم بود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *