واکنش ترسناک بهنوش بختیاری درباره اغتشاشات ایران [+فیلم]

واکنش تند بهنوش بختیاری درباره وقایع اخیر در ایران باعث شد که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته باشد. با ما بمانید تا فیلم همدردی بهنوش بختیاری با مردم ایران را در اختیارتان بگذاریم.

باید بدانید که قبل‌تر بهنوش بختیاری در فضای عاشورا با چادر دیده شده بود که عکس این خانم بازیگر که کم حاشیه هم نبوده و نیست را خواهید دید.

واکنش جنجالی بهنوش بختیاری درباره اغتشاشات در ایران [+فیلم]

بهنوش بختیاری که در طول هفته های اخیر فعالیت چندانی در شبکه های اجتماعی نداشته، حالا در پوششی مشکی در برابر اتفاقات اخیر موضع گیری کرده است. او این سوال را مطرح کرده که اگر عملکرد کسی درست است چرا باید از رفتن یک هنرمند بترسد؟ بهنوش بختیاری همچنین تاکید کرده که اگر رفتارها با مردم درست است پس چرا باید اینترنت به روی مردم قطع شود؟

در این تصویر تیپ بهنوش بختیاری در عاشورا را مشاهده می‌کنید که در حرم امام رضا حضور دارد. این یادداشت جنجالی بهنوش بختیاری حالا به واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی مواجه شده است که اغلب آن ها انتقادهایی تند از این بازیگر سینما و تلویزیون بوده است.

خانه ترنس بهنوش بختیاری

افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری

افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری, خانه ترنس بهنوش بختیاری, بهنوش بختیاری خانه ترنس
افتتاح اولین خانه ترنس توسط بهنوش بختیاری, خانه ترنس بهنوش بختیاری, بهنوش بختیاری خانه ترنس

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که به عنوان حامی ترنس ها فعالیت دارد همیشه از این افراد حمایت کرده است. او در اینستاگرام فعالیت های زیادی دارد فالوور های او نشان دهنده حمایت هوادارانش از این بازیگر است.

مصاحبه بهنوش بختیاری با یک ترنس ایرانی

 

بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی مجازی است که روزانه پست و استوری های زیادی می‌گذارد و تبلیغات بسیار زیادی هم دارد. به طوری که صدای کاربران را درآورده و وقتی که تبلیغات خیلی زیاد می‌شود معمولا تو جهت و راستای خاصی جریان ندارد.

بهنوش بختیاری در حرم امام رضا

بهنوش بختیاری مشهد

بهنوش بختیاری در حرم امام رضا

سخنرانی بهنوش بختیاری درباره وقایع اخیر در ایران [+فیلم]

همدردی بهنوش بختیاری با مردم

همدردی بهنوش بختیاری, حرف های بهنوش بختیاری
همدردی بهنوش بختیاری, حرف های بهنوش بختیاری

من امروز بدون داشتن اقامت هیچ کشوری…. در همین ایران خودمون همسو و یکدل با مردم اعلام می‌کنم شرمنده مردمم هستم و از فروپاشی اقتصادی.. گرانی .. دیدن بهم خوردن زندگی‌ها بخاطر زیر خط فقر بودن اکثر مردم…نبود دموکراسی،.. وجود محدودیتها… بیکاری… عدم مدیریت در تقریبا تمام سیستم مملکت…اختلاس ها….تهدید…. عدم ثبات جایگاه زنان…قطعی اینترنت….. ناحقی ها… بی عدالتی ها خسته ام… خیلی چیزها رو نمی‌شود گفت…

ولی امروز روزیه که موظف به پذیرش اشتباهاتتون هستید… شاید باید یه جا از مردم معذرت میخواستید..خیلی کارها بود که باید به زمانش انجام میدادید… دو ساله اسمم از تمام سریالها خط میخوره بخاطر معذرتخواهیم از مردم… ولی به قول مولا علی انسان باید حق را بگوید حتی اگرموقع گفتن صدایش بلرزد

از همه مردم برای چندمین بار عذرخواهی می‌کنم و امروز همراه شمام تا ابد… حرف تک تک این مردم شنیدنی ست و هیچ حرفی در جهت اعتراض بی ارزش نیست.

بیشتر بخوانید:









بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

واکنش جنجالی بهنوش بختیاری درباره اعتراضات ایران


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *