جنجال فیلم کشف حجاب پانته ا بهرام [+فیلم واکنش سینا ولی الله]

فیلم کشف حجاب پانته ا بهرام جنجالی شد. بهرام روز گذشته با انتشار تصویری بدون حجاب از خود در حالی که گویا کتک خورده بود سعی داشت به گونه‌ای از زنان حمایت کند.

پانته آ بهرام بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان روز گذشته با انتشار تصویری بدون حجاب از خود در حالی که گویا کتک خورده بود سعی داشت به گونه‌ای از زنان حمایت کند. برخی از کاربران معتقد هستند گریم این بازیگر برای کار جدید سینمایی اش بوده است. اما در ادامه با ما باشید تا ماجرای کشف حجاب پانته آ برای شما باز کنیم.

بیشتر ببینید:

فیلم +18 رقص یک زن در سینما بعد از انقلاب [فیلم لو رفته پانته‌آ پناهی‌ها]

فیلم رقص پانته‌ آ پناهی‌ در فیلم جاده خاکی با آهنگ دلکش! [+فیلم لو رفته]

کشف حجاب پانته ا بهرام

کشف حجاب پانته ا بهرام در جشنواره

او با این حرکت همه مردم را شوکه کرد و پشت پرده این ماجرا همچنان مشخص نیست. اما او با انتشار این عکس نیز هم از صورت آسیب دیده خود رونمایی کرده است هم عکس خود را بدون حجاب در فضای مجازی منتشر کرد.

جنجال فیلم کشف حجاب پانته ا بهرام

او با فیلم سینمایی عقاب به شهرت رسید بازیگری را در سال ۱۳۶۶ آغاز کرد و با سریال تلویزیونی آینه اولین گام خود را در بازیگری برداشت. در سال ۱۳۶۸ با بازی در فیلم سینمایی هامون اولین گام خود را در سینما برداشت اما با فیلم سینمایی عینک دودی و توکیو بدون توقف و غوغا به شهرت رسید و تا به حال فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است. در روزهای گذشته تعدادی از چهره‌های هنری با کشف حجاب کردن از زنان حمایت کنند که خانم پانته آ بهرام روز گذشته این کار را انجام داد.

پانته آ بهرام در سال 1379 و با سریال مسافر دیده شد و به شهرت رسید. مسافر نام یکی از مجموعه های تلویزیونی ساخت ایران است که طی سال 1379 در شبکهٔ تهران و از آن پس در شبکه های مختلف از جمله شبکه جام جم و کانال های ماهواره ای به نمایش درآمده است. نام این مجموعه در زمان تولید دست تطاول بود که در هنگام پخش از تلویزیون به مسافر تغییر نام یافت.

فیلم کشف حجاب پانته آ بهرام 

واکنش سینا ولی الله به کشف حجاب پانته آ بهرام

اخبار بیشتز:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *