جایگزین نیسان آبی تولید شد ؛ کدام خودرو جایگزین نیسان آبی می‌شود؟ [+عکس]

گروه خودروسازی زامیاد قصد دارد به زودی از خودروی وانت دو کابین خود با نام صحرا رونمایی به عمل آورد که جاگزین نیسان آبی است.

تولید نمونه اولیه وانت صحرا توسط شرکت زامیاد تأیید شد. مشخصات فنی و امکانات رفاهی این پیکاپ دو کابین چیست و چه زمانی تولید انبوه خواهد شد؟

جاگزین نیسان آبی

  • خودروی جدید زامیاد
جاگزین نیسان آبی
خودروی جدید زامیاد, وانت جدید زامیاد

وانت جدید زامیاد

به گزارش منابع خبری:

شرکت زامیاد به عنوان یکی از خودروسازان زیرمجموعه سایپا سال‌هاست که فعالیت می‌کند و عمده تولید محصولات وی در حوزه وانت، کامیون، مینی بوس و اتوبوس است.

به ادعای خود شرکت زامیاد، صحرا اولین خودروی وانتی است که بر روی پلتفرم اختصاصی این شرکت سوار شده و پلتفرم مورد اشاره با بهره‌گیری از نقطه نظرات مشتریان در خصوص وانت Z۲۴ و رفع ایرادهای اساسی پلتفرم قبلی طراحی شده است.

در ادامه میتوانید عکس خودروی جایگزین نیسان آبی را مشاهده کنید:

جاگزین نیسان آبی
خودروی جدید زامیاد, وانت جدید زامیاد

اگر به اطلاعیه‌های شرکت زامیاد دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که وانت صحرا جایگزینی قطعی برای وانت زامیاد است، زیرا این شرکت مدام از وانت نیسان با عنوان پلتفرم قبلی یاد می‌کند.

هدف شرکت زامیاد از تولید و طراحی پلتفرم جدید زد ۱ وی ۱ تولید شاسی محرک عریض با مجموعه‌های جدید از جمله سیستم تعلیق جلو، سیستم فرمان، ترمز و دیفرانسیل جلوی جدید بوده است؛ ولی باید خاطرنشان کرد که ساخت چنین پلتفرمی صرفا برای یک پیکاپ نبوده است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *