ادامه فیلمبرداری «ویلای ساحلی» با رفع کسالت کیانوش عیاری [+عکس]

فیلمبرداری سریال ویلای ساحلی به کارگردانی کیانوش عیاری با رفع کسالت این فیلمساز ادامه پیدا می‌کند. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

کیانوش عیاری از اوایل پاییز سال 1401 ، فیلم جدید خود با نام «رکر» که حالا به «ویلای ساحلی» تغییر نام داده را در یکی از شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین برد.

فیلمبرداری سریال ویلای ساحلی

  • سریال ویلای ساحلی رضا عطاران
سریالفیلمبرداری سریال ویلای ساحلی ویلای ساحلی
سریال ویلای ساحلی رضا عطاران, ادامه فیلمبرداری سریال ویلای ساحلی

ادامه فیلمبرداری سریال ویلای ساحلی

به گزارش منابع خبری:

کیانوش عیاری از حدود ۲۰ روز قبل ساخت جدیدترین فیلمش را با نام «ویلای ساحلی» در یکی از شهرهای شمالی کشور کلید زد ولی چند روز قبل به دلیل مشکلات جسمی ناشی از دیابت در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا وضعیت عمومی‌اش بررسی شود.

بعد از گذشت چند روز از فیلمبرداری، تولید این فیلم به دلیل بیماری کیانوش عیاری متوقف و او برای مدوا به تهران مراجعت کرد. شبنم عرفی نژاد مدیر برنامه ریزی فیلم «ویلای ساحلی» در گفت وگویی از بهبود حال کیانوش عیاری و از سرگیری فیلمبرداری خبر داد.

در ادامه میتوانید عکسی از سریال ویلای ساحلی مشاهده کنید:

فیلمبرداری سریال ویلای ساحلی
ادامه فیلمبرداری سریال ویلای ساحلی, عکسی از سریال ویلای ساحلی

جدیدترین ساخته کیانوش عیاری داستان خانواده‌ای روستایی را روایت می‌کند که به عنوان سرایدار قرار است برای ۶ ماه از یک ویلا نگهداری کنند.

چاوش، صاحب ویلا، قرار است برای دانشگاه رفتن دخترش ۶ ماه در خارج از ایران زندگی کند و ویلا را به یونس (پژمان جمشیدی) و همسرش (ریما رامین‌فر) می سپارد و آنها با ۳ فرزندشان به ویلا نقل مکان می کنند، اما برادر زن یونس (رضا عطاران) با ورود به خانه داستان‌هایی رقم می‌زند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *