معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ ؛ کویینسی ها چه کسانی هستند؟

با انتشار قسمت اول فصل جدید انیمه بلیچ، کویینسی‌ها و جنگ هزار ساله به صورت رسمی معرفی شد. با فیگار بمانید تا به معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ بپردازیم.

بازگشتانیمه مورد انتظار بلیچ (محبوب ترین شخصیت های انیمه بلیچ) با یک سری انیمه جدید با اقتباس از آخرین آرک مانگا، جنگ هزار ساله، به انتظارات طرفداران پاسخ داد. با این حال، کسانی که با مجموعه مانگا پرفروش Tite Kubo آشنایی ندارند، ممکن است با شرورهای جدید انیمه، کویینسی‌ها آشنا نباشند و یا اطلاعات زیادی درباره آنها نداشته باشند.

معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ

کویینسی ها چه کسانی هستند؟

شما می‌توانید فهرست معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ
معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ

کوئینسی‌ها که اولین بار در مراحل اولیه سریال از طریق شخصیت اوریو ایشیدا معرفی شدند، هرگز پس از آن توسعه پیدا نکردند. با این حال، در کمال تعجب، این قبیله شکارچیان هالو به عنوان تبهکاران اصلی آرک نهایی بازمی‌گردند و موفق می‌شوند حتی سخت‌تر از سوسکه آیزن به شینیگامی‌ها ضربه بزنند.

بدون ارائه هیچ گونه اسپویلری برای The Thousand-Year Blood War، در نوشتار معرفی ویلن های جدید انیمه بلیچ مروری بر داستان و توانایی‌های کویینسی‌ها خواهیم داشت تا به طرفداران کمک کنیم تا با اطلاعات کامل شروع به تماشای فصل جدید انیمه بلیچ (باهوش ترین شخصیت های بلیچ) کنند. پس در ادامه با ما همراه باشد تا به معرفی کویینسی ها بپردازیم.

کویینسی‌ها چه کسانی هستند؟

معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ
معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ

تفاوت اصلی شینیگامی، هالو و کویینسی در این است که در حالی که شینیگامی‌ها و هالو‌ها روح‌هایی هستند که پس از مرگ به مراحل مختلف تکامل می‌رسند، کویینسی‌ها انسان‌هایی هستند که می‌توانند از انرژی معنوی استفاده کنند (رِیشی). کویینسی‌ها به دلیل قدرت‌های معنوی خود می‌توانند ارواح مختلف از جمله هالوهای درنده را ببینند و به این ترتیب زندگی خود را وقف شکار و نابودی آنها می‌کنند.

با این حال، در حالی که شینیگامی‌ها هالوها را “درمان” می‌کنند و آنها را به عنوان روح‌های پاک به جامعه روح می‌فرستند، کویینسی‌ها معتقد هستند که نباید به هالوهای بی‌رحم فرصت رستگاری داده شود. تکنیک‌های کوئینسی، هالو را کاملاً نابود می‌کند، بنابراین «تعادل روح‌ها» در میان جهان‌های مختلف (جامعه روح، دنیای انسانی و Hueco Mundo)، که توسط سلطان روح حفظ می‌شود، مورد خطر قرار می‌گیرد.

در نتیجه اقدامات کوئینسی، ممکن است روح‌های بیشتری در دنیای انسانی وجود داشته باشد تا در جامعه روح، که با درهم آمیختن مرگ و زندگی با هم، در معرض خطر بزرگی قرار می‌گیرد و منجر به پایان نهایی جهان می‌شود. کویینسی‌ها توانایی‌ها و روش‌های مبارزه منحصر به فرد خود را دارند.

آنها می‌توانند رِیشی را در جو جذب و آنها را با انرژی خود مخلوط کنند تا سلاح‌های معنوی از آنها بسازند که معمولاً به شکل تیر و کمان به نام‌های Heilig Bogen و Heilig Pfeil می‌باشند. این سبک مبارزه از این واقعیت ناشی می‌شود که کویینسی‌ها هنوز انسان هستند، بنابراین بدن آنها آسیب زیادی از حملات هالوها دریافت می‌کند، بنابراین آنها ترجیح می‌دهند فاصله خود را در طول مبارزه حفظ کنند.

کویینسی‌ها همچنین دارای قدرت‌های مختلف دیگری از جمله طلسم‌ها و فرمی به نام Vollständig می‌باشند که شبیه به بانکای شینیگامی‌ها است. تکنیک‌ها و تسلیحات کویینسی با استفاده از زبان آلمانی نامگذاری شده‌اند، درست مانند هالوها و آرانکارها که از زبان اسپانیایی الهام گرفته‌اند.

جنگ کویینسی‌ها و شینیگامی‌ها

معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ
معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ, معرفی شرور های جدید انیمه Bleach, معرفی کویینسی ها

کویینسی‌ها به دلیل عادت خود به از بین بردن هالوها، به سرعت از رقبای ساده به دشمنان سرسخت شینیگامی تبدیل شدند. صدها سال قبل از وقایع بلیچ، شینیگامی‌ها تصمیم گرفتند کویینسی‌ها را از بین ببرند تا تعادل روح‌ها را حفظ کنند و از فاجعه‌ای که به نام فروپاشی دنیاها شناخته می‌شود جلوگیری کنند.

پپس از یک جنگ خونین، پادشاه کویینسی‌ها، یواچ، شکست خورد و به زندان افتاد. تعداد کمی از کویینسی‌ها جان سالم به در بردند، و آنها شکار هالوها را متوقف کردند، یا حداقل تعداد آنها آنقدر کم بود که شکار آنها دیگر اهمیتی نداشت. اعتقاد بینندگان بر این بود که اوریو ایشیدا و پدرش، ریوکن، آخرین کویینسی‌های بازمانده قبل از آرک جنگ خونی هزار ساله هستند.

در حقیقت، پس از شکست در جنگ با شینیگامی‌ها در 1000 سال پیش، کویینسی‌ها به Seireitei، مرکز جامعه روح پناه بردند و فکر می‌کردند این آخرین جایی است که شینیگامی‌ها به دنبال آنها می‌گردند. آنها از رِیشی برای ایجاد یک فضای پنهان به نام Wandenreich، “امپراتوری نامرئی” استفاده کردند.

سپس خانواده کویینسی از ریشی فراوانی که در Soul Society یافت می‌شد برای جمع آوری قدرت خود استفاده کردند، مخفی شدند و 1000 سال منتظر ماندند تا پادشاه آنها از خواب بیدار شود، قبل از اینکه حمله خود را علیه شینیگامی‌ها آغاز کنند.

پادشاه کویینسی‌ها چه کسی است؟

معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ
معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ, معرفی ویلن های جدید انیمه بلیچ

وقتی می‌خواهیم به معرفی شرور های جدید انیمه Bleach بپردازیم، تمرکز اصلی باید بر روی پادشاه آنها باشد. “پادشاه مهر و موم شده” کویینسی‌ها و امپراطور واندنرایش، یهواچ است که اولین حضور خود را در پایان قسمت اول بلیچ: جنگ خون هزار ساله انجام داد. Yhwach همچنین به عنوان “پدر کویینسی‌ها” شناخته می‌شود زیرا او زاده کل خط آنها است و خون او در تک تک اعضای آنها جریان دارد.

با این حال، در طول سا‌ل‌ها کویینسی‌ها شروع به تمایز بین کسانی کردند که مستقیما از خون او نمی‌آمدند و خون مخلوط داشتند. اینگونه بود که به افرادی که خون مستقیم یواچ را دارند Echt نام دارند و کسانی که خون ترکیبی دارند Gemischt نامیده شده‌اند. اوریو یک گیمیشت است، زیرا پدرش، از تبار اچت، از همراهی با ازدواجی که توسط خانواده‌اش برنامه‌ریزی شده بود خودداری کرد و در عوض با یک گمیشت ازدواج کرد.

طرفداران بلیچ (مقایسه قدرت شخصیت های بلیچ و شیطان کش) که انیمه را دنبال خواهند کرد به زودی متوجه خواهند شد که سرنوشت اوریو و ایچیگو خیلی قبل از تولد آنها به هم مرتبط بوده است. پیشگویی که در ابتدای اپیزود اول جنگ خون هزار ساله مشاهده شد به بازگشت یواچ اشاره دارد: “پادشاه مهر و موم شده کویینسی، پس از 900 سال، ضربان قلب خود را بازیابی خواهد کرد. پس از 90 سال، او عقل خود را باز خواهد یافت. پس از نه سال، او قدرت خود را باز خواهد یافت.”

بنابراین، 1000 سال پس از شکست و زندانی شدن، یواچ برمی‌گردد و Wandenreich به Soul Society اعلام جنگ می‌کند (همانطور که در قسمت شماره 1 مشاهده می‌شود)، و رویدادهای آرک نهایی بلیچ را آغاز می‌کند. بدون رفتن به اسپویلرها، یواچ قدرتمندترین دشمنی است که شینیگامی‌ها و ایچیگو کوروساکی تا به حال با آن روبرو شده‌اند و نقشه او با برهم زدن کامل تعادل روح‌ها، جهان را تهدید می‌کند. هدف نهایی یواچ ایجاد جهانی بدون ترس از مرگ است.

به طور کلی، انتخاب کویینسی‌ها به عنوان دشمنان نهایی بلیچ یک گزینه غیرمنتظره است، اما با توجه به اینکه آرک‌های قبلی روی شینیگامی و هالو متمرکز شده بودند، تصمیمی کاملا منطقی می‌باشد. کویینسی دشمنان کاملاً متفاوتی هستند، زیرا آنها مخالف ایده آل‌های شینیگامی‌ها هستند (در حالی که هالوها مخالف انسان‌ها می‌باشند)، بنابراین درگیری آنها رادیکال‌تر از آنچه قبلاً در سریال دیده شده است خواهد بود.

البته طرفداران می‌توانند انتظار نبردهای هیجان انگیز و مبارزات حماسی را از این انیمه داشته باشند، اما همچنین پاسخ برخی از اسرار قدیمی بلیچ، از جمله منشاء قدرت‌های ایچیگو را نیز دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *