فوری: آتش‌سوزی گسترده در انبار لوازم الکتریکی شیراز! [+عکس]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری درباره آتش سوزی خیابان انوری شیراز گفت: با تلاش همه جانبه ۵۰ آتش نشان آتش  مهار شد.

ایجاد انبار غیر استاندارد پشت یک واحد صنفی الکتریکی فروشی واقع در خیابان انوری در مرکز شهر شیراز باعث ایجاد آتش سوزی گسترده دراین محل شد.

آتش سوزی خیابان انوری شیراز

  • آتش سوزی خیابان انوری
آتش سوزی خیابان انوری شیراز
آتش سوزی خیابان انوری, خیابان انوری شیراز آتش سوزی

خیابان انوری شیراز آتش سوزی

آتش‌پاد محمد هادی قانع اظهار داشت:

 این حادثه ساعت 06:25 دقیقه صبح امروز 27 مهر ماه در خیابان انوری رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه های 11، یک، دو، 9، 12 و 3 را به همراه 10 خودروی عملیاتی به محل حادثه روانه کرد.

وی ادامه داد: نیروهای آتش نشان ۶ ایستگاه شیراز به خیابان انوری نبش لطف علی خان زند اعزام و مشاهده کردند که یک واحد صنفی الکتریکی اقدام به ایجاد انبار غیرمجاز در حیات بزرگ پشت مغازه خود کرده است.

در ادامه میتوانید عکس آتش سوزی خیابان انوری شیراز را مشاهده کنید:

آتش سوزی خیابان انوری شیراز
خیابان انوری شیراز آتش سوزی, عکس آتش سوزی خیابان انوری شیراز

نجاه نیروهای آتش نشان با تلاش بی وقفه و با استفاده از تجهیزات تخصصی و در یک عملیات نفسگیر چهار ساعته موفق شدند شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف، مهار و کاملا خاموش کنند. خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *