عدم تاثیرگذاری سخت افزار PS4 روی توسعه God of War Ragnarok [+عکس]

همانطور که از ابتدا اعلام شده بود، بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن ۴ و ۵ به طور همزمان عرضه می‌شود. در ادامه مطلب هرماه فیگار بمانید.

به‌گفته‌ی کارگردان انیمیشن God of War Ragnarok، سخت‌افزار پلی استیشن 4 در کیفیت توسعه‌ تاثیر محدودکننده نداشته است.

بازی God of War Ragnarok

  • دانلود بازی God of War Ragnarok
بازی God of War Ragnarok
دانلود بازی God of War Ragnarok ,God of War Ragnarok بازی

God of War Ragnarok بازی

به گزارش منابع خبری:

بازی‌های میان نسلی چون God of War Ragnarok به دلایل مختلف در میان بسیاری از افراد محبوب نیستند؛ یکی از برجسته‌ترین دلایل، این است که کیفیت یکی از این دو نسخه تحت تاثیر دیگری قرار می‌گیرد.

معمولاً عرضه بازی‌ها به صورت میان نسلی حواشی زیادی را به‌وجود می‌آورد که بسیاری از آن‌ها، از نگرانی طرفداران برای دچار شدن عنوان محبوبشان به سرنوشت برخی از آثار مثل Cyberpunk 2077 هست.

در ادامه میتوانید عکس بازی God of War Ragnarok را مشاهده کنید:

بازی God of War Ragnarok
دانلود بازی God of War Ragnarok ,God of War Ragnarok بازی

به نظر می‌رسد استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) توسعه دهنده God of War Ragnarok با دقت بسیار زیادی این اثر را ساخته تا از حواشی یاد شده دوری کند.برونو ولاسکوئز، کارگردان انیمیشن‌ سانتا مونیکا در مصاحبه با مجله‌ی یوروگیمر توضیح داد که از همان ابتدا سازندگان می‌دانستند که بازی God of War Ragnarok روی پلی استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

طبق گفته‌ی این کارگردان، پیشرفت‌های فنی که توسط سخت‌افزار پلی استیشن 5 در نسخه‌ی نسل نهمی God of War Ragnarok توسعه یافته‌اند، اصطلاحا «بستنی روی کیک» خواهند بود. این اصطلاح در مورد افزونه‌ها، پیشرفت‌ها یا اصلاحاتی استفاده می‌شود که جذاب هستند، ولی ضروری به شمار نمی‌آیند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *