سریال کره‌ای «شبح را بگیر» از امشب روی آنتن شبکه پنج [+عکس و زمان پخش]

اولین قسمت از سریال کره‌ای شبح را بگیر به کارگردانی سین یون سئوب، از امشب 30 مهرماه ساعت 19 از قاب شبکه پنج تماشایی می‌شود.

سریال شبح را بگیر به کارگردانی سین یون سئوب و با بازی مون گیون یانگ، کیم سون هو و بسیاری دیگر از بازیگران کره ای ساخته شده است.

سریال کره‌ای شبح را بگیر

سریال شبح را بگیر

سریال کره‌ای شبح را بگیر
سریال شبح را بگیر, سریال شبح را بگیر شبکه پنج

سریال شبح را بگیر شبکه پنج

به گزارش منابع خبری:

«شبح را بگیر» به نویسندگی سو وون – لی یونگ جو محصول 2019 کره جنوبی در ژانر درام -کمدی است و بازیگران همچون مون گیون یانگ، کیم سون هو، کی هون دو و… در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

«شبح را بگیر» روایت زندگی مون گئون یانگ در نقش یو ریونگ است. او برای حمایت از خواهرش تصمیم به انتخاب شغل افسری پلیس گرفته است.

در ادامه میتوانید پوستر سریال شبح را بگیر را مشاهده کنید:

سریال کره‌ای شبح را بگیر
سریال شبح را بگیر شبکه پنج, پوستر سریال شبح را بگیر

داستان این سریال درباره ی زنی به نام یو ریونگ است که یک کارآگاه پلیس تازه کار می باشد. خواهر دوقلوی او مبتلا به اوتیسم ناپدید شده است و یو ریونگ برای یافتن خواهرش به تیم پلیس مترو می پیوندد تا او را پیدا کند. یو ریونگ دارای حس عدالت طلبی قوی و قوه ادراک ماوراء طببعی است. او از این حس و نیرو برای حل کردن پرونده ها استفاده می کند ولی اکثر اوقات بدلیل عجول بودن دچار دردسر می شود.

سریال کره‌ای «شبح را بگیر» در 23 قسمت 45 دقیقه‌ای از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت 19 پخش و ساعت 23 همان شب و 11صبح روز بعد تکرار می‌شود.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *