تاریخ اکران انیمیشن جدید لاکپشت‌های نینجا به تهیه‌کنندگی ست روگن مشخص شد [+عکس]

ست روگن با انتشار یک توئیت تازه از نام و تاریخ اکران انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا شرکت نیکلودئون رونمایی کرد. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

ست روگن با انتشار یک توئیت تازه از نام و تاریخ اکران ریبوت انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا شرکت نیکلودئون رونمایی کرد.

اکران انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا

انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا

اکران انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا
لاکپشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته, لاکپشت های نینجا 2022

لاکپشت های نینجا 2022

جدیدترین انیمیشن لاکپشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته (Teenage Mutant Ninja Turtles) قرار است روی پرده سینماها اکران شود و به تازگی نیز عنوان رسمی این اثر سینما و همچنین تاریخ اکران آن مشخص شده است. انیمیشن لاکپشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته قرار است در تاریخ ۴ اوت ۲۰۲۳ (۱۳ مرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

اکران انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا
لاکپشت های نینجا 2022, انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا

در حال حاضر اطلاعات زیادی از انیمیشن جدید لاکپشت‌های نینجا در دست نیست اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این انیمیشن آغازگر فرنچایزی تازه خواهد بود که امید می‌رود بتواند بیننده‌های جوان و بزرگسال را به خود جلب کند.

ست روگن در مصاحبه‌ی قبلی تأیید کرد که تمرکز این پروژه بیشتر روی روایت یک داستان بلوغ (Coming-of-age) است. این کمدین آمریکایی اخیرا گفت که صداپیشگان کاراکترهای رافائل، دوناتلو، مایکل‌آنجلو و لئوناردو از میان هنرپیشه‌های نوجوان انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اکران انیمیشن لاک‌پشت‌های نینجا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *