عرضه ۲۵۰ دستگاه خودروی “هایما” در بورس کالا [+عکس و زمان عرضه]

عرضه هایما در بورس کالا ؛ تعداد ۲۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی در روز ۸ آبان ماه روی تابلو بورس کالا می رود.

هایما” محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا خواهد بود و بر اساس اطلاعیه عرضه بورس کالا، ۲۰۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی روز ۸ آبان ماه روی تابلو می رود.

عرضه هایما در بورس کالا

  • هایما بورس
عرضه هایما در بورس کالا
هایما بورس, عرضه هایما در بورس

عرضه هایما در بورس

به گزارش منابع خبری:

در اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران آمده است ۸ آبان ۲۰۰ دستگاه هایما S۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما S۷ مشکی سفارشی در تالار خودرو عرضه می شود.

قیمت پایه هایما S۷ مشکی ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هایما S۷ مشکی سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب ۷۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است که به این هزینه ها ۱۳ درصد بهای نهایی خودرو بابت مالیات ارزش افزوده و عوارض قانونی به علاوه هزینه های بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال اضافه می شود.

در ادامه میتوانید عکس خودروی هایما را مشاهده کنید:

عرضه هایما در بورس کالا
عرضه هایما در بورس, عکس خودروی هایما

در مشخصات 2 گروه خودرو اشاره شده هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است. همچنین خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه قبلی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند. تاریخ تحویل این محصولات ایران خودرو ۱۶ آذر ماه یعنی ۳۸ روزه خواهد بود.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *