خبر فوری | گروه هکری انانیموس فیفا را تهدید کرد ! +[درخواست حذف تیم ملی ایران]

خبر فوری امروز : گروه هکری انانیموس فیفا را تهدید کرد ! این گروه هکری با انتشار یک ویدیو در توئیتر، خواستار حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی شدند.

تهدید فیفا توسط انانیموس :

انتخاب با شما، یا ایران را فورا از جام جهانی حذف کنید یا در انتظار ما باشید.

گروه هکری انانیموس فیفا را تهدید کرد !

گروه هکری انانیموس، امروز با انتشار ویدئویی در توییتر، خطاب به فیفا، خواستار حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی و جایگزینی آن با اوکراین شد. در حساب توییتر این گروه هکری با منشن کردن صفحه رسمی فیفا در توییتر، نوشته شده:

انتخاب با شما، یا ایران را فورا از جام جهانی حذف کنید یا در انتظار ما باشید.

گروه هکری انانیموس کیست؟

گروه هکری انانیموس فیفا را تهدید کرد
تهدید فیفا توسط انانیموس

انانیموس (به انگلیسی: Anonymous) به معنای ناشناس یا گمنام، به گروه و جنبش اجتماعی نامتمرکز از کنشگران و رخنه‌کنشگران بین‌المللی گفته می‌شود. این جنبش و گروه به‌طور ناشناس فعالیت می‌کند و بنابر گفته خود این گروه، انانیموس جنبشی سیال است، که هرکسی می‌تواند عضو آن شود.

این جنبش در جهان غرب عمدتاً به دلیل حملات سایبری مختلف خود علیه چندین دولت، مؤسسات دولتی و سازمان‌های دولتی، ابر شرکت‌ها و کلیسای ساینتولوژی شناخته شده‌است.

ریشه این گروه به سال ۲۰۰۳ در وبگاه ۴چن برمی‌گردد. این گروه از صورتک گای فاکس به‌عنوان نماد انانیموس استفاده می‌کنند. اعضای ناشناس گاهی اوقات می‌توانند با استفاده از ماسک‌های گای فاکس به سبک نمایش داده شده در رمان گرافیکی و فیلم V for Vendetta در ملاء عام متمایز شوند. برخی از آنون‌ها نیز تصمیم می‌گیرند صدای خود را از طریق تغییر دهنده صدا یا برنامه‌های تبدیل متن به گفتار پنهان کنند.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *