رونمایی از «شهر خاموش» در بخش رقابتی جشنواره تالین! [+عکس]

فیلم سینمایی شهر خاموش ساخته جدید احمد بهرامی، در نخستین حضور جهانی در جشنواره شب‌های سیاه تالین کشور استونی رقابت می‌کند.

فیلم سینمایی «شهر خاموش» ساخته جدید احمد بهرامی، در نخستین حضور جهانی در جشنواره شب‌های سیاه تالین رقابت می‌کند.

فیلم سینمایی شهر خاموش

  • شهر خاموش جشنواره تالین
فیلم سینمایی شهر خاموش
شهر خاموش جشنواره تالین, فیلم شهر خاموش جشنواره تالین

فیلم شهر خاموش جشنواره تالین

به گزارش منابع خبری:

با اعلام اسامی فیلم های پذیرفته شده در بخش مسابقه اصلی جشنواره بین‌المللی شب‌های سیاه تالین ۲۰۲۲ کشور استونی، این فیلم به نویسندگی و کارگردانی احمد بهرامی و تهیه‌کنندگی رضا محقق در نخستین نمایش جهانی خود در این رویداد سینمایی نمایش داده می‌شود و به رقابت می‌پردازد.

جشنواره بین‌الملی فیم تالین از تاریخ ۱۱ تا ۲۷ نوامبر (۲۰ آبان تا ۶ آذر) در کشور استونی برگزار می‌شود. این فیلم به تازگی پروانه نمایش خود در ایران را نیز دریافت کرده است.

در ادامه میتوانید پوستر فیلم شهر خاموش را مشاهده کنید:

فیلم سینمایی شهر خاموش
فیلم شهر خاموش جشنواره تالین, پوستر فیلم شهر خاموش

باران کوثری، علی باقری، بابک کریمی، بهزاد دورانی، محسن مهری دروی، کریم و حبیب شراهی برادران دوقلو از دیگر بازیگران «شهر خاموش» هستند که جلوی دوربین مسعود امینی‌تیرانی رفته‌اند. پخش بین‌المللی فیلم «شهر خاموش» برعهده علی قاسمی است.

همچنین رضا محقق تاکنون مستند «نگاهی به آسمان» و فیلم‌های سینمایی «او خوب سنگ می‌زند»، «ممیرو»، «ایرو» و… را تهیه کرده که از میان آثارش فیلم «ممیرو» موفق به دریافت جایزه بزرگ بهترین فیلم از جشنواره فیلم پوسان کره جنوبی و جایزه نتپک از جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک شده است.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *