حواشی: رقابت بر سر شوهر کی بهتره؟ و حلقه گران قیمت الهام چرخنده +[عکس]

در تصویر جدیدی که از خانم مجری و بازیگر پرحاشیه ایرانی منتشر شده است می‌توانید حلقه گران قیمت الهام چرخنده و به رخ کشیدن شوهر طلبه‌اش را ببینید.

حلقه گران قیمت الهام چرخنده

به رخ کشیدن شوهر طلبه الهام چرخنده با انتشار تصویر حلقه گران قیمت، حاشیه جدید و خاله زنک بازی امروز است.

بیشتر بخوانید:

آرایش منشوری الهام چرخنده و ممنوع التصویر شدن او!

کشف حجاب الهام چرخنده [+فیلم مصاحبه رضا رشیدپور و الهام چرخنده]

الهام چرخنده و شوهر طلبه اش

حواشی: رقابت بر سر شوهر کی بهتره؟ و حلقه گران قیمت الهام چرخنده +[عکس]
الهام چرخنده و شوهر طلبه اش

حلقه گران قیمت الهام چرخنده را در تصویر بالا تماشا کنید.

الهام چرخنده متولد 1357، مجری و بازیگر ایرانی که با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی بود. پخش‌نشدن برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند.

برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند. حلقه جواهرنشان الهام چرخنده هوش از سر همه برد و الهام چرخنده ثروت شوهر طلبه‌اش را به رخ کشید.

سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده کیست ؟ ایشان از ۳ سال پیش به واسطه شغل فرهنگی و مذهبی بنا به کسوت روحانیت به همراه همسرش الهام چرخنده به عراق مهاجرت کرده و در شهر کربلا سکونت دارد.

حواشی: رقابت بر سر شوهر کی بهتره؟ و حلقه گران قیمت الهام چرخنده +[عکس]
سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده کیست
خانم چرخنده نیز در شهر کربلا به فعالیت فرهنگی مشغول است و از زندگی کنار حرم مطهر امام حسین ع راضی است، اما مهاجرت و ترک ایران از سوی این زوج همیشگی نبوده و بنا به شغل آقای درویشی اکنون در عراق هستند.

چرخنده می‌گوید:

اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

بیشتر بخوانید:

به رخ کشیدن شوهر طلبه الهام چرخنده


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *