سنگ تمام فرودگاه اهواز برای الهام چرخنده ؛‌ استقبال باورنکردنی مردم از او + عکس

الهام چرخنده در اهواز مورد استقبال خاص قرار گرفت.طبق عکس الهام چرخنده ، از او در بخش مهمانان خیلی ویژه و جایگاه تشریفاتی استقبال شده است.

الهام چرخنده در فرودگاه اهواز ازبرخورد پرسنل فرودگاه و مردم شوکه شد. در ادامه با خبر الهام چرخنده فرودگاه اهواز همراه فیگار بمانید.

الهام چرخنده در اهواز

استقبال الهام چرخنده در فرودگاه

الهام چرخنده در اهواز
الهام چرخنده در فرودگاه اهواز, عکس الهام چرخنده, استقبال مردم از الهام چرخنده

استقبال مردم از الهام چرخنده

الهام چرخنده بعد از حضور در فرودگاه اهواز با سیل عظیم طرفدارانش مواجه شد که با صبوری و متانت کامل کنار آنها دوش به دوش ایستاده و آنها را همراهی کرد. طبق گفته طرفداران الهام چرخنده این بانوی محجبه از گرفتن عکس و امضا برای آنها دریغ نداشت. او برای تشکر از عوامل یک استوری در اینستاگرامش بارگذاری کرد که در ادامه تماشا میکنید.

الهام چرخنده در اهواز
استقبال الهام چرخنده در فرودگاه, الهام چرخنده فرودگاه اهواز

الهام چرخنده با وجود اینکه سال ۱۳۹۲ در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد. در شهریور ماه ۱۳۹۶ الهام چرخنده خبر ازدواج سوم خود را رسانه‌ای کرد.

الهام چرخنده متولد 4 تیر 1357 در کاشان دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معماری می باشد که فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت .

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار الهام چرخنده در اهواز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


One thought on “سنگ تمام فرودگاه اهواز برای الهام چرخنده ؛‌ استقبال باورنکردنی مردم از او + عکس

  1. سلام وقت بخیر خداقوت
    خانم الهام چرخنده ! اگر برای حمایت از حجاب مردم تحویلت میگیرند ؟ قدر خودت رو بدون که راه رستگاری رو انتخاب کردی
    و خدای ناکرده کجی در این راه برایت مضاعف مسیولیت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *