چهره جدید الهام چرخنده پس از کاهش وزن شدید ؛ چه بلایی بر سر او آمده است؟ [+عکس]

چهره جدید الهام چرخنده در تصویری که به تازگی از او منتشر شده در حالی برایش حاشیه ساز شده که این بازیگر دلیل لاغری‌اش را فقط عمل کیسه صفرا عنوان کرده است.

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با خبر الهام چرخنده عمل همراه فیگار بمانید.

چهره جدید الهام چرخنده

عمل الهام چرخنده

چهره جدید الهام چرخنده
عکس چهره جدید الهام چرخنده, کاهش وزن الهام چرخنده

کاهش وزن الهام چرخنده

یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران الهام چرخنده است که چند سالیست از استایل قبلی اش فاصله گرفته است و پوشش چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کرده است.

الهام چرخنده با انتشار یک عکس در استوری اینستاگرام ضمن رونمایی از چهره جدید خود شایعات مربوط به انجام عمل زیبایی را تکذیب کرد. چهره جدید الهام چرخنده پس از کاهش وزن شدید در پی عمل صفرا مورد توجه کاربران زیادی در شبکه های اجتماعی قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است.

عکس چهره جدید الهام چرخنده

چهره جدید الهام چرخنده
عمل الهام چرخنده, الهام چرخنده عمل

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار چهره جدید الهام چرخندهسپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *