نسخه‌ جدید هری پاتر به زودی در مسیر تولید قرار می‌گیرد! [+عکس]

مدیرعامل کمپانی سینمایی وارنر دیسکاوری از تولید نسخه‌های جدید هری پاتر در صورت موافقت «جی.کی. رولینگ» به عنوان نویسنده این مجموعه آثار خبر داد.

تولید نسخه‌های جدید هری پاتر

مدیر عامل تازه کمپانی برادران وارنر دیسکاوری یعنی دیوید زاسلاو (David Zaslav) مشتاق بهره‌برداری از فرنچایزهای محبوب این کمپانی است و سعی دارد تا تمرکز خودش را روی این فرنچایز‌ها قرار بدهد. در ادامه با خبر هری پاتر نسخه جدید همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

بازیگر نقش هایگرید در هری پاتر درگذشت ؛ مرگ شخصیت دوست‌داشتنی

تولید نسخه‌های جدید هری پاتر

  • هری پاتر جدید
تولید نسخه‌های جدید هری پاتر
هری پاتر جدید, تولید نسخه جدید هری پاتر

تولید نسخه جدید هری پاتر

به گزارش منابع خبری:

مطلع شدیم که شرکت برادران وارنر دیسکاوری تمایل زیادی به تولید فیلم‌های بیشتری از مجموعه‌های Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و Harry Potter (هری پاتر) دارد.

دیوید زاسلاو مدیرعامل وارنر دیسکاوری از تمایل این کمپانی برای ساخت فیلم‌های بیشتر از داستان‌های «هری پاتر» خبر داد گفت: ما قصد داریم تمرکزمان را روی حق امتیاز فرنچایز‌های سینمایی بگذاریم.

در ادامه میتوانید بازیگران هری پاتر را مشاهده کنید:

تولید نسخه‌های جدید هری پاتر
هری پاتر جدید, تولید نسخه جدید هری پاتر

وی با بیان آنکه ما ۱۳ سال است که یک فیلم «سوپرمن» نداشته‌ایم ادامه داد: ۱۵ سال است که یک فیلم «هری پاتر» تولید نکرده‌ایم. فیلم ابرقهرمانی دی‌سی و هری پاتر طی ۲۵ سال گذشته سودهای کلانی برای کمپانی وارنر به همراه آورده اند.

زاسلاو تاکید کرد: اگر ما بتوانیم با جی‌ کی (رولینگ) روی کار به توافق برسیم آن را جلو خواهیم برد.کمپانی وارنر بین سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ هشت فیلم از قصه «هری پاتر» را روانه سینماها کرد که ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار در سطح جهان فروش داشت.

در ادامه میتوانید عکس بازیگر هری پاتر را مشاهده کنید:

سالها از انتشار اولین مجموعه تلویزیونی «هری پاتر» می گذرد. کودکانی که در آن بازی می کردند، حال بزرگ شده اند و هر کدام راه خود را در پیش گرفته اند. شکی نیست که بازی در این مجموعه تلویزیونی که از سال 2001 تا 2011 منتشر شده، زندگی آنها را دگرگون کرده است.

هری پاتر فیلم سینمایی بود که در آن بازیگران نوجوان به ایفای نقش می پرداختند و بسیار هم حرفه ای در نقش خودشان ظاهر شده یودند این فیلم تخیلی بسیار مخاطب داشت و خیلی از افراد از این فیلم بسیار خوششان آمده بود پرفروش ترین فیلم های هالیوودی هم بود .


اخبار بیشتر:

نسخه جدید هری پاتر


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *