عشوه گری نیوشا ضیغمی با لباس های منشوری [عکس]

فخر فروشی نیوشا ضیغمی با زندگی اشرافی و آشپزخانه لوکسش با تیتر لاکچری بازی نیوشا ضیغمی مورد توجه قرار گرفت. در ادامه با فخر فروشی نیوشا ضیغمی همراه فیگار بمانید.

لباس فوق لاکچری نیوشا ضیغمی

طلاق نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی طلاق

حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد و حاصل این ازدواج دختری به اسم لنا است که سال ۹۷ به دنیا آمده است. اخیرا شایعاتی درباره طلاق  نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است.

نیوشا ضیغمی و لباس های لاکچری

لباس فوق لاکچری نیوشا ضیغمی
لباس فوق لاکچری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی (زاده ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است.او در کارنامه هنری خود نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد.

بیشتر بخوانید:

از دست ندهید: تصاویری جذاب از هانده ارچل در ماشین های متنوع +[عکس]

واکنش نیوشا ضیغمی به قهرمانی استقلال در سوپر جام و عدم خوشحالی بازیکنان +[عکس]

افشاگری از راز طلاق نیوشا ضیغمی از تاجر نقره +[تصاویر]

فخر فروشی نیوشا ضیغمی

تصویر ی از نیوشا ضیغمی در آشپزخانه اش منتشر شده که حاشیه ساخت. نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی به دلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

نیوشا ضیغمی آشپزخانه لوکس
نیوشا ضیغمی آشپزخانه لوکس

ناصر ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

آشپزخانه لوکس نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی آشپزخانه لوکس
نیوشا ضیغمی آشپزخانه لوکس

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

نیوشا ضیغمی در یک گفتگو درباره مخالفت پدر و مادرش با بازیگر شدنش گفت:

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

موتورسواری مرد غریبه با نیوشا خانم

موتورسواری مرد غریبه با نیوشا خانم

بیشتر بخوانید:

فخر فروشی نیوشا ضیغمی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *