نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۲ ؛ غیبت مسی بعد از ۱۷ سال +[عکس]

نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۲ . غیبت لیونل مسی و شانس بالای کریم بنزما برای برنده شدن. در ادامه مطلب توپ طلای ۲۰۲۲ نامزدها همراه فیگار باشید.

لیست توپ طلا ۲۰۲۲ که اسامی نامزدهای اولیه‌ و ۳۰ نفره این جایزه معتبر فوتبال جهان است توسط مجله «فرانس فوتبال» منتشر شد که نام مسی در آن دیده نمی‌شود.

نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۲

غیبت مسی بعد از ۱۷ سال +[عکس]

توپ طلای ۲۰۲۲ نامزدها, توپ طلا ۲۰۲۲
توپ طلای ۲۰۲۲ نامزدها, توپ طلا ۲۰۲۲

نشریه فرانس فوتبال شب گذشته فهرست اولیه نامزدهای توپ طلا را منتشر کرد که این فهرست غایبان بزرگی داشت. لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن مهمترین غایب این فهرست بود که البته با توجه به ناکامی‌های فصل گذشته‌اش و مهمتر از آن عملکرد و آمار فردی ضعیفش ، انتخاب نشدن او قابل توجیه بود.

این موضوع درباره هم‌تیمی برزیلی مسی یعنی نیمار هم صدق کرده است و او نیز دیگر غایب بزرگ لیست اولیه نامزدهای فرانس فوتبال محسوب می‌شود. نیمار نیز فصل گذشته با وجود قهرمانی PSG در لوشامپیونه و ثبت آماری بهتر نسبت به مسی نتوانسته نظر کارشناسان فرانس فوتبال را جلب کند.

بیشتر بخوانبد:

نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۲

توپ طلای ۲۰۲۲ نامزدها, توپ طلا ۲۰۲۲
توپ طلای ۲۰۲۲ نامزدها, توپ طلا ۲۰۲۲

اگرچه پی اس جی فصل گذشته قهرمان لوشامپیونه شد، اما تاثیر مسی در این اتفاق کمرنگ بود و آمار او هم به هیچ وجه در حد انتظار نبود. عدم حضور لیونل مسی در لیست اولیه نامزدهای کسب توپ طلای ۲۰۲۲ در حالی است که او سال گذشته به واسطه قهرمانی اش با تیم ملی آرژانتین موفق به کسب این جایزه شده بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نامزدهای توپ طلای ۲۰۲۲ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *