افشاگری از ازدواج دروغین تتلو و سحر قریشی

این روزها خبر میلیاردر شدن تتلو و سحر قریشی بازتاب گسترده‌ای داشته. با ما بمانید تا به روابط پشت پرده سحر قریشی و تتلو بپردازیم.

در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی منتشر شد که در آن سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او سِت کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود این به من بگه برو…».

سحر قریشی و تتلو کات نکردند

سوال اساسی این است که آیا اخبار شوهر کردن سحر قریشی در دبی درست است یا خیر!

در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ مسعود زاهدیان، رئیس «پلیس امنیت اخلاقی» ایران اعلام کرد: «امیر تتلو، خوانندهٔ زیرزمینی دستگیر و در اختیار مقامات قضایی قرار داده شده‌است.» به گزارش ایسنا، زاهدیان دربارهٔ خواننده‌های «زیرزمینی» که آثار آن‌ها از شبکه‌های خارجی پخش می‌شود، گفت: «پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد. صداوسیما و وزارت ارشاد زمینه‌های لازم را برای فعالیت هنرمندان فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.» در همین باره خبرگزاری فارس نیز گفت: «پروندهٔ او در اختیار دادسرای امنیت قاضی شهید مقدس فرستاده شده، رسیدگی به پرونده او آغاز شده و پرونده در مرحلهٔ تحقیقات و بازپرسی است.»

اگر به بخش بایو اینستاگرام سحر قریشی دقت کنید همه چیز عیان است:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *