علی دایی کشته شد +[جابجایی مرزهای واقعیت و پیگرد قانونی]

علی دایی کشته شد : چند روزیست که خبر کشته شدن و قتل علی دایی در فضای مجازی منتشر می‌شود که موجب نگرانی خانواده و اقوام این فوتبالیست پیشکسوت شده است.

رسانه‌های داخلی و خارجی از اعلامیه علی دایی گفته‌اند که شایعاتی بسیاری را ایجاد کرده است. گویا علی دایی هم اکنون در صحت و سلامتی کامل به سر می‌برد.

برخی از سایتها و پیج های اینستاگرامی برای به دست اورد ببینیده اقدام به انتشار اخبار جعلی میکنند که باعث ایجاد دردسر برای چهره ها و سلبریتی ها میگردد که برخی از آنها از طریق وکیل شکایت میکنند.

علی دایی کشته شد

از شیطنت های رسانه‌ای تا غول چراغ جادو!

قتل علی دایی, کشته شدن علی دایی, آگهی ترحیم علی دایی
قتل علی دایی, آگهی ترحیم علی دایی

کشته شدن علی دایی

همه‌ی طرفداران این اسطوره‌ی تکرار نشدنی پرسش ترسناکی را در ذهن خود می‌چرخانند که ایا علی دایی کشته شده است؟ آیا قتل علی دایی صحت دارد یا شایعه‌ای بیش نیست و رسانه‌ها بدنبال درآوردن غولی از چراغ جادوی شیطنت‌های مداومشان هستند!

علی دایی به این شایعات واکنش نشان داد و در استوری اعلام کرد رسانه های منتشر کننده این خبر جعلی که باعث نگرانی خانواده اش شده است را پیگرد قانونی قرار خواهد داد. چند روزیست که خبر کشته شدن و قتل علی دایی در فضای مجازی منتشر می‌شود که موجب نگرانی خانواده و اقوام این فوتبالیست پیشکسوت شده است.

برخی از سایت‌ها و پیج های اینستاگرامی برای به دست آورد ببینیده اقدام به انتشار اخبار جعلی می‌کنند که باعث ایجاد دردسر برای چهره ها و سلبریتی ها میگردد که برخی از آنها از طریق وکیل شکایت می‌کنند.

علی دایی بازیکن و مربی مطرح فوتبال کشورمان است. علی دایی در زندگی شخصی خودش دو مرتبه ازدواج کرده است و دو دختر به نام های دنیز و نورا دارد. دختر بزرگ علی دایی در کنار مادرش در انگلستان زندگی می‌کند و یکی از بلاگر های اینستاگرام است. علی دایی در برنامه فوتبال 360 آقای فردوسی پور حضور یافت و صحبت‌هایی راجب ازدواجش کرد که دختر بزرگ ایشان در فضای مجازی با انتشار عکس مادرش به صحبت های آقای دایی واکنش نشان داد.

بیوگرافی و زندگینامه کامل علی دایی

  • نام : علی
  • نام خانوادگی :دایی
  • تاریخ تولد :1 فروردین 1348
  • محل تولد :اردبیل
  • پست :مهاجم
  • لقب :شهریار
  • قد 193
  • فعالیت کنونی :سرمربی

علی دایی اول فروردین 1348 علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *