از شایعه خودکشی پدر سما جهانباز تا سرنخ‌های فاطمه گودرزی [+فیلم]

متاسفانه دختر اصفهانی گمشده در شیراز که تیرماه امسال ناپدید شده، هنوز پیدا نشده است. جریان خودکشی پدر سما جهانباز نیز شایعه کثیفی بیش نیست!

شایعه خودکشی پدر دختر گمشده اصفهانی در شیراز

وضعیت روحی پدر سما جهانباز بسیار ناراحت کننده است و دل هر پدر و مادری را به درد می‌آورد. خبر گم شدن سما جهانباز در شیراز با توجه اعتراضات اخیر فراموش شد. در حالی که دو ماه پیش خبر گم شدن سما جهانباز تیتر اول رسانه‌های کشور بود، اما بعد از مرگ مهسا امینی و اعتراضاتی که در پی داشت دیگر خبری از وضعیت خانواده جهانباز رسانه‌ای نشد.

درحالی که چند روز پیش ادعای فاطمه گودرزی درباره پیدا شدن دزدی که سما جهانباز را ربوده است بازتاب گسترده‌ای داشته که بعد از هیاهوی حال حاضر کشورمان خبری بود که شاید کمی پدر و مادر سما جهانباز را تسلی دهد.

بیشتر بخوانید (هر آنچه باید بدانید):

20 خبر از سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی [+ عکس و فیلم از جزییات]

خودکشی پدر سما جهانباز

پرونده سما جهانباز هنوز تکلیفش روشن نیست و خانواده این دختر اصفهانی که در شیراز گم شده حسابی نگران سرنوشت فرزندشان هستند و روزی صدبار می‌میمرند و زنده می‌شوند.

مصاحبه پدر دختر گمشده در شیراز
فیلم شوکه کننده خودکشی پدر سما جهانباز

دختر ناپدید شده در شیراز متولد دهه ۸۰، دانشجوی روانشناسی اهل اصفهان است. او در تاریخ ۲۵ تیر ماه در پی سفر به شیراز ناپدید و گم شده و در حال حاضر از او خبری در دست نیست. دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. برای همین اصلا معلوم نیست این دختر سوار چه ماشینی شده است.

بیشتر بخوانید:

فقط آخرین بار با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت که به زودی می‌رسد. هیچ سرنخی در دست نیست. هیچکس از او خبر ندارد. حالا پدرش در ویدیویی تلخ و دردناک، از مردم خواهش می‌کند که به دنبال دخترش بگردند. به هر حال امیداریم که تکلیف خانواده جهانباز نیز روشن شود و فرزندشان هر چه زودتر به آغوش خانواده بازگردد.

فیلمی که طبق آن شایعه خودکشی پدر سما منتشر شد را ببینید:


2 thoughts on “از شایعه خودکشی پدر سما جهانباز تا سرنخ‌های فاطمه گودرزی [+فیلم]

  1. الاهی بمیرم براتون خیلی سخته من هم الان خواهر و شوهر خواهر تازه عروس و داماد گم شدن یکساله فقط اشک میریزیم و هیج خبری ازشون نمیاد دعا کنید که همه عزیزان گمشده خبر سلامتیشون بیاد و این همه عذاب و کابوس تموم بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *