راز مرگ زهره فکور صبور چیست؟ +[جایگزین او در سریال بی همگان]

علت فوت زهره فکور صبور بازیگر چیست؟ چرا زهره فکور صبور مرد ، اصلا چرا مرگ زهره فکور صبور باید مهم شود؟ جایگزینی زهره فکور صبور در بی همگان جواب این سوال است؟

مرگ زود هنگام زهره فکورصبور

استوری معنادار امین رضا چلبیانلو تهیه‌کننده مطرح و دندانپزشک سرشناس در اینستاگرام که را در فیگار مطالعه فرمائید، وی در رابطه با فوت زهره فکور توضیحات جالب توجهی ارائه داده که می‌توان بسیاری از مسائل را درباره حقایق پنهان فوت کردن زهره فکور صبور را روشن کند.

بیشتر بخوانید:

جایگزین زهره فکور صبور در سریال بی همگان

زهره فکور صبور در گذشت

مراسم یادبود زهره فکور صبور

علت فوت زهره فکور صبور بازیگر

هر آنچه که باید بدانید

زهره فکور صبور از آن دسته از بازیگرانی بود که مرگ وی به این زودی دور از انتظار است. اما چرا زهره فکور صبور فوت کرد؟ و علت مرگ زهره فکور صبور چیست؟

فوت زهره فکور, چرا زهره فکور صبور مرد, علت فوت زهره فکور صبور, علت مرگ زهره فکور صبور, علت درگذشت زهره فکور صبور
علت فوت زهره فکور صبور بازیگر

چرا زهره فکور صبور مرد

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار علت درگذشت زهره فکور صبور خواهید خواند به شرح زیر است:

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اعلام اینکه کالبدگشایی جسد زهره فکورصبور انجام شده است، تاکید کرد: تعیین علت فوت زهره فکور صبور منوط‌به حصول نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است.

علت فوت زهره فکور صبور

متاسفانه زهره فکور صبور بازیگر خوش اخلاق سینما و تلویزیون در سن 43 سالگی و زمانی که هنوز مجرد بود دار فانی را وداع گفت. او چند روز قبل از فوت در گفتگویی اعلام کرده بود کاش هیچ وقت بازیگر نمی‌شد.

بیشتر بخوانید:

20 خبر از سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی [+ عکس و فیلم از جزییات]

ماجرای فوت زهره فکور صبور

علت مرگ زهره فکور صبور

فوت زهره فکور, چرا زهره فکور صبور مرد, علت فوت زهره فکور صبور, علت مرگ زهره فکور صبور, علت درگذشت زهره فکور صبور
علت فوت زهره فکور صبور بازیگر

حدود ساعت 21 شب گذشته (10 اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

علت درگذشت زهره فکور صبور

مأموران با حضور در محل با پیکر بی جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است:

خانم صبور جواب تلفن همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

علت فوت شدن زهره فکور صبور

تحقیقات نشان داد تلاش مسئولین اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف 100 عدد قرص آرام بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

بیوگرافی زهره فکور صبور

فوت زهره فکور, چرا زهره فکور صبور مرد, علت فوت زهره فکور صبور, علت مرگ زهره فکور صبور, علت درگذشت زهره فکور صبور
علت درگذشت زهره فکور صبور

زهره فکور صبور روز 1 فروردین 1357 در تهران به دنیا آمد و تا مقطع دیپلم درس خواند، از طرف پدری اصالت کرمانشاهی دارد و مادرش اهل سمنان است. فرزند آخر خانواده بوده و یک برادر و سه خواهر دارد که با برادرش رابطه صمیمی تری دارد.

زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۷
تهران، ایران
درگذشت ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ (۴۳ سال)
تهران، ایران
پیشه بازیگر
سال‌های فعالیت ۱۳۷۷–۱۴۰۰

زهره فکورصبور (۱ فروردین ۱۳۵۷ – ۱۰ اسفند ۱۴۰۰) بازیگر اهل ایران بود. او اولین بار در نیمهٔ دههٔ ۱۳۷۰ در سریال غبار نور مقابل دوربین رفته بود، اما این سریال با چند سال تأخیر از تلویزیون پخش شد. او در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی و سپس در سریال روزگار جوانی ایفای نقش کرد. کاشانه و همسفر ساختهٔ قاسم جعفری محصول اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بود که فکورصبور در آن‌ها بازی کرد و سریال مسافری از هند (۱۳۸۲) ساخته همین کارگردان محبوبیت او را بیشتر کرد. او در دو سریال ریحانه و نرگس ساختهٔ سیروس مقدم ایفای نقش کرد و در سال ۱۳۸۸ در سریال دلنوازان مقابل دوربین رفت. در دههٔ ۹۰ هم در مجموعه‌هایی مانند پایتخت ۳ به کارگردانی سیروس مقدم و دو فصل سریال دردسرهای عظیم ساخته برزو نیک‌نژاد بازی کرد.

فکورصبور از ابتدای دههٔ ۱۳۸۰ با فیلم بوی گل سرخ وارد سینمای ایران شد، اما به اندازهٔ تلویزیون در سینما موفق نبود. بازی در پنج فیلم سینمایی در کارنامه او ثبت شده‌است. آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود.

فکورصبور در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ درگذشت. علت مرگ وی هنوز مشخص نیست. زهره فکورصبور در حالی درگذشت که مشغول بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *