فیلم مصاحبه نیما نکیسا دروازه بان فوتبال درباره ماجرای مرگ مهسا امینی

حضور نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی در شبکه ورزش و صحبت‌های او درباره حوادث اخیر کشور بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

نیما نکیسا در واکنش به نا آرامی‌های اخیر کشور، معترضان پس از مرگ مهسا امینی را آشوبگران و تجزیه‌ طلب‌هایی خواند که سال‌هاست برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند.

بعد از انتشار صحبت‌های نکیسا ورزشکاران و هنرمندان زیادی با انتشار پیام‌هایی در صفحه اینستاگرام‌شان در این باره حرف زدند.

فیلم مصاحبه نیما نکیسا دروازه بان

فیلم مصاحبه نیما نکیسا درباره اغتشاشات پس از مرگ مهسا امینی که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید:

در این ویدیو که از مصاحبه تلویزیونی نیما نکیسا با شبکه ورزش ضبط شده است، دروازه بان پیشین تیم ملی ایران اغتشاشگران پس از مرگ مهسا امینی را آشوبگر و تجزیه طلب هایی خواند که سال ها است برای تجزیه ایران برنامه ریزی کرده‌اند.

نیما نکیسا (زاده ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران) دروازه‌بان بازنشسته فوتبال و خواننده ایرانی است که مدتی عضو تیم ملی فوتبال ایران بود.

نکیسا با پرسپولیس تهران چهره شد و توانست به عنوان دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران فعالیت کند. محمد مایلی کهن در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ امارات به او میدان داد. نکیسا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در بازی اول مقابل یوگسلاوی به میدان رفت.

واکنش ساعد سهیلی به نیما نکیسا

واکنش ساعد سهیلی

ساعد سهیلی بازیگر مشهور سینما با منتشر کردن تصویری در صفحه شخصی‌اش به نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی واکنش نشان داده است. او در این تصویر نشان می دهد که در حال آنفالو کردن صفحه اینستاگرام نیما نکیسا است.

همچنین سهیلی در پیام کنایه آمیز برای او نوشته است:

گل بردی خوردی رفیق.

البته ناگفته نماند که ظاهرا ساعاتی پیش صفحه اینستاگرام نیما نکیسا از برنامه اینستاگرام حذف شده است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *