ببینید: چالش اسرار آمیز کلش آف کلنز چیست؟ +[جزئیات بازی جنگ قبایل]

چالش اسرار آمیز کلش آف کلنز را در یک ویدیو که به طور کامل بررسی شده است تماشا کنید. کلش آو کلنز، یک بازی ویدئویی استراتژیک و فری‌میوم برای تلفن همراه است.

چالش جدید کلش اف کلنز 2022 چیست؟ کلش آو کلنز (به انگلیسی: Clash of Clans) یا جنگ قبایل، یک بازی ویدئویی استراتژیک و فری‌میوم برای تلفن همراه است که توسط کمپانی سوپرسل توسعه و منتشر شده‌است.

این بازی برای سیستم عامل‌های آی‌اواس در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۲ و در گوگل پلی برای اندروید در ۷ اکتبر ۲۰۱۳ منتشر شد. سریال این بازی نیز با نام کلش راما منتشر شد. چالش کلش اف کلنز جدید را در ادامه ببینید.

چالش اسرار آمیز کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یا نبرد قبایل یک بازی آنلاین چندنفره در سبک استراتژی است. در این بازی شما مسئولیت یک سرزمین که بیشتر شبیه یک دهکدهٔ کوچک است را به عهده می‌گیرید و با گذاشتن انواع ساختمان‌ها و ارتقاء آنها، دهکده خود را برای دفاع و حمله بهتر قدرتمند می‌سازید و آن را گسترش می‌دهید.

این دهکده شامل یک زمین دیگر به نام پایگاه سازنده در حالت شب هم می‌باشد که با کشتی به آن جا سفر می‌کنید و آنجا را نیز قدرتمند می‌سازید و گسترش می‌دهید. پس از آن با ساخت قلعهٔ قبیله به یک اجتماع آنلاین چندنفره برای چالش‌ها و جنگ قبایل و کارهای دیگری نظیر اهدای نیرو و نبردهای دوستانه می‌پیوندید.

در این بازی چهار عنصر بسیار مهم وجود دارد: طلا (به انگلیسی: Gold)، اکسیر (به انگلیسی: Elixir)، اکسیر سیاه (به انگلیسی: Dark Elixir) و الماس (به انگلیسی: Gem). اکسیر معمولی ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید و توسط حمله غارت می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیشرفت نیروهای قلعهٔ شما دارد.

 چالش جدید کلش اف کلنز امروز را ببینید:

مطالب بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *