تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت [+پوستر رسمی]

شبکه‌ی HBO در اقدامی جدید، بیان کرد که پوستر و تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت و حالا با ما همراه باشید تا به این نوشتار بپردازیم.

تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت

شبکه‌ی HBO از پوستر جدیدی برای یکی از مهم‌ترین سریال‌های سال آینده‌اش، یعنی The Last of Us پرده‌برداری کرد. این سریال، بر اساس داستان سری بازی‌های ویدئویی آخرالزمانی است که در عین حال، تاریخ انتشار آن را نیز تأیید می‌کند.

پوستر جدیدی از سریال The Last of Us به همراه تاریخ پخش فصل اول The Last of Us منتشر شده که لحظه جدیدی از بازی را که به صورت لایو اکشن ساخته شده است را نشان می‌دهد. با ما همراه باشید تا به نوشتار تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت همراه شما باشیم.

تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت

  • تاریخ پخش فصل اول The Last of Us

 

تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت
تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت

این مجموعه که بر اساس بازی ویدئویی The Last of Us ساخته شده است، در ابتدا در سال 2013 منتشر شد و یک دنباله‌ای در سال 2019 از آن برای PS5 نیز آمد که ادامه‌ی داستان بود.

این بازی یک بازمانده پساآخرالزمانی به نام جوئل را دنبال می‌کند که در تلاش برای محافظت از دختر جوانی به نام الی می‌باشد که ممکن است راز ایجاد یک درمان را داشته باشد.  این سریال نیز، بر اساس همین داستان پیش می‌رود و برای شکلی از زامبی‌گرایی ناشی از یک قارچ جهش‌یافته که انسان‌ها را به هیولاهای آدمخوار تبدیل می‌کند، می‌پردازد.

در ادامه میتوانید تصویر پوستر رسمی سریال The Last of Us را مشاهده کنید:

تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت
تاریخ انتشار سریال The Last of Us لو رفت

در سریال The Last of Us، جوئل توسط پدرو پاسکال در کنار بلا رمزی در نقش الی بازی خواهد شد. این نمایش از یک ساختار اپیزودیک اجتناب می‌کند و در عوض از یک روایت سریالی پیروی می‌کند که شامل لحظات تکان‌دهنده‌ی خاصی است که از فیلمنامه اصلی بازی بریده شده است. بازیگران سریال همچنین شامل گابریل لونا، مرل دندریج، آنا تورو، موری بارتلت، نیک آفرمن، و ملانی لینسکی هستند.

این سریال در تاریخ 15 ژانویه 2023، یا همان 25 دی ماه 1401 می‌باشد و در 10 اپیزود پخش می‌شود.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *