اتفاق تلخ و عواقب انتشار کلیپ چیپس میقولی برای آن مادر [+ویدیو]

درحالی که ویدیوی خنده دار چیس میخوری؟ بازتاب گسترده‌ای داشت، کاربران کنجکاو ویدیو اصلی چیپس میقولی هستند. در ادامه تماشا کنید.

امروز قرار است برای شما کیلیپ اصلی چی میقولی چیپس میقولی را برای شما قرار دهیم. اما قبل از کلیپ اصلی چیپس میقولی توجه شما را به آهنگ چیپس میقولی که به تازگی منتشر شده است جلب می‌کنیم. چی میقولی چیپس میقولی؟

بیشتر بخوانید:

شایعه یا خبر طلاق گلزار و آیسان از کجا منتشر شد؟ + [تصاویر مادر گلزار و آیسان]

ویدیو اصلی چیپس میقولی

کلیپ اصلی و آهنگ چیپس میقولی

اتفاق تلخ برای مادری که پرسیده بود، چیپس می‌خوری مامانم؟ کاربری به نام دکتر راد در توئیتر ادعا کرده که آن خانومی که ویدیوی گفتگو با فرزندش در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده بود، در آستانه طلاق قرار دارد.

توئیت دکتر راد را بخوانیداون صاحب صدای خوبی مامانا چیپس میخوری داره طلاق میگیره سر همین مسخره بازی های ملت. گویا شوهره گفته من خجالت میکشم همه جا تیکه بارونم میکنن و دعواشون شده اولشم جاریه کلیپ پخش کرده. انقد ک ملت دنبال تقلیدن تو این چیزا اگه یه حرکت درست رو تقلید و نشر می کردن الان وضعمون این نبود.

ویدئوی آهنگ چیپس میقولی را تماشا کنید:


در ادامه می‌توانید ویدیو اصلی چیپس میقولی را ببینید:


طلاق زن ویدیوی چیپس میقولی

ماجرای طلاق زن ویدیوی چیپس میقولی چیست؟ خالق صدای «خوبی مامانننم؟ چیپس می‌خوری؟» کارش به طلاق کشید. یک کاربر توئیتری مدعی شده که صاحب صدای ویدئوی پربازدید در شبکه‌های ‌اجتماعی که می‌گفت: «خوبی مامانا؟ چیپس می‌خوری؟» در آستانه طلاق است.

بعد از پربازدید شدن ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از یک بچه ۲ یا ۳ ساله که مادرش با لحنی خاص به او می‌گفت: «خوبی مامانا؟ چی می‌خوری؟ چیپس می‌خوری؟ آره؟»، دابسمش‌های زیاد و حتی ریمیکس چند آهنگ هم با آن ساخته شد. که در ادامه برخی از آن ها را می‌بینید.


کلیپ دیگر از ماجرای چیپس میقولی را ببینید:


ویدئویی از ماجرای قولدن چیپس توسط یک پسر عینکی را ببینید:



فیلم انیمیشنی چی میقولی چیپس میقولی را ببینید:


بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


3 thoughts on “اتفاق تلخ و عواقب انتشار کلیپ چیپس میقولی برای آن مادر [+ویدیو]

  1. ماشالا به ملت همیشه در صحنه مسخره.. خاک تو سرتون فقط بلدین مسخره بازی دربیارید و ادای زن روستایی بدبخت و بچه طفل معصوم رو دربیارید. اخرشم کاری کردین شوهرش طلاقش بده و یه بچه بی گناه رو بچه طلاق کنه.جالب اینجاس تموم اینایی که ادای زن و بچه بیگناه رو دراوردن خودشون مسخره ارین عالمن از قیافه های مضحکشون معلومه. یمست مرد و زن گنده خرفت بی عقل😐

  2. والا شمام با قطار کردن این کلیپا دارید وضع اون خانمو بدتر میکنید. کاش همه یاد بگیریم نقطه پایان وایرال کلیپی که آبروی دیگرانو تحت الشعاع قرار میده باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *