سکانس خاص مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان

سریال نیکان که اخیراً از شبکه‌ی 3 سیما آغاز به پخش آن شروع شده، یک سکانس خاص مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان به انتشار رسانده که بازتاب گسترده‌ای را داشت.

چندی پیش، پس از اینکه پخش سریال نیکان از شبکه 3 سیما به انتشار رسید، سکانسی از سریال نیکان با بازی مریم شعبانی تحت عنوان بازیگری مریم شعبانی برای نیکان در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای را با خودش به همراه داشت. در ادامه سکانس جالب سریال نیکان را خواهید دید.

سکانس خاص مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان

سکانسی از سریال نیکان با بازی مریم شعبانی

سالانه سریال‌های مختلفی از تلویزیون ایران پخش می‌شود که موضوعات آنها همسو با مسائل روز هستند و برخی حتی تبدیل به بهترین سریال‌ های ایرانی می‌شوند. این آثار معمولا برای نشان دادن مشکلاتی که در کشور اتفاق می‌افتد و روش‌های حل آن ساخته می‌شود و گاها در آنها شاهد شعارهای متناسب با عملکرد سال یا دوره آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان

روز و ساعت پخش سریال نیکان + بازپخش و خلاصه داستان

سریال نیکان به کارگردانی علی سراهنگ ساخته شده است. نسیم محمدی فارسانی و نسیم سیفی‌ پور نویسندگی این اثر را برعهده دارند و تهییه‌کنندگی آن با کامران مجیدی است. این سریال از روز جمعه 12 خرداد 1402 به روی آنتن رفت و هرشب ساعت 20:30 پخش می‌شود و تکرار آن را نیز در روز بعد ساعت‌های 00:00 بامداد، 09:30 صبح و 14:10 بعد از ظهر می‌توانید تماشا کنید. این اثر از شبکه سه سیما به روی آنتن می‌رود. تعداد قسمت های سریال نیکان 30 قسمت خواهد بود.

سکانس خاص مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان
سکانسی از سریال نیکان با بازی مریم شعبانی

بازیگری مریم شعبانی برای نیکان

در ادامه می‌توانید سکانس جالب سریال نیکان را ببینید:

مریم شعبانی متولد ۱۲بهمن ۱۳۷۶ است. او استعداد فوق العاده ای در بازیگری دارد و فعالیت های هنری خود را با فیلم کوتاه در سال ۹۶ آغاز کرد. او دانش آموخته رشته نمایش است. وی مجرد می‌باشد و تاکنون ازدواج نکرده است. مریم شعبانی در سینما و تلویزیون وی در فیلم های سینمایی نظیر مورچه خوار، کاتی و ستاره، پروانه خورشید و سریال‌هایی نظیر نیکان، در کنار پروانه ها و… به ایفای نقش پرداخت.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *