بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان

پس از نخش سریال نیکان از شبکه 3 سیما، مریم شعبانی بازیگری چشمگیزی داشته که در ادامه به بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان خواهیم پرداخت.

پس از پخش سریال نیکان از شبکه سه سیما و بازیگری مریم شعبانی، زندگینامه مریم شعبانی بازیگر نیکان برای برخی از بینندگان این سریال و طرفداران این بازیگر جذاب شد که در ادامه به شرح حال زندگی بازیگر مریم شعبانی خواهیم پرداخت و درباره زندگی مریم شعبانی صحبت خواهیم کرد.

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان

زندگینامه مریم شعبانی بازیگر نیکان

مریم شعبانی متولد ۱۲بهمن ۱۳۷۶ است. او استعداد فوق العاده ای در بازیگری دارد و فعالیت های هنری خود را با فیلم کوتاه در سال ۹۶ آغاز کرد. او دانش آموخته رشته نمایش است. وی مجرد می‌باشد و تاکنون ازدواج نکرده است. مریم شعبانی در سینما و تلویزیون وی در فیلم های سینمایی نظیر مورچه خوار، کاتی و ستاره، پروانه خورشید و سریال‌هایی نظیر نیکان، در کنار پروانه ها و… به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال نیکان

روز و ساعت پخش سریال نیکان + بازپخش و خلاصه داستان

مریم شعبانی همچنین در فیلم‌های کوتاه عبور، محکوم، کم و بیش، آبی‌تر از آب و نمایش‌های لباسی برای مهمانی، شایعات نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است. او به تازگی، در سریال نیکان ایفای نقش کرده که پس از بازی در این فیلم، به محبوبیتش افزایش یافت.

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان
زندگینامه مریم شعبانی بازیگر نیکان

درباره زندگی مریم شعبانی

بیوگرافی مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان
شرح حال زندگی بازیگر مریم شعبانی

در سریال نیکان بازیگران زیادی نظیر پژمان بازغی، سیما تیرانداز، شقایق فراهانی، رضا داودنژاد، مه‌لقا می‌نوش‌زاد، رویا جاویدنیا، سام کبودوند، مهدی صباغی، فروغ قجابگلو، نادر شهسواری، آزاده مهدی‌زاده، مریم شعبانی، امید سلیمی، نوا نعمتی، محمدژ یادگاری، نسیم مسلمی، رزا ماندنی، حسین شفیعی، حسین توکلی،فریده دریامج، مهری آل‌آقا، سعید بحرالعلومی، صادق سراهنگ، رونیکا بهرام‌زاده و محمدعلی اکبرشاهی، بهنام تشکر، مریم سعادت و اصغر نقی‌زاده به نقش آفرینی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

سکانس خاص مریم شعبانی بازیگر سریال نیکان

خانواده مریم شعبانی نیز هر کدام سر رشته ای در هنر دارند. پدرش نوازنده کیبورد و پیانو و برادرش نیز مجری تلویزیون می‌باشد. اولین حضور مریم شعبانی در سینما به وقت شانزده سالگی بود. سینمایی کاتی و ستاره در ژانر رئال انیمیشن کودک بود که تهیه کنندگی این کار را بیتا منصوری تهیه کننده فیلم سینمایی رخ دیوانه بر عهده داشت.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *