ویدیو: حضور اسکواد ایرانی در گیم پلی پابجی موبایل

چندی پیش، ویدئویی تحت عنوان حضور اسکواد ایرانی در گیم پلی پابجی موبایل در فضای مجازی وایرال شده که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، ویدئویی جدید مبنی بر گیم پلی پابجی موبایل و اسکواد ایرانی به انتشار رسیده که بازتاب فراوانی را در فضای مجازی تحت عنوان حضور یک ایرانی در استریم سینا به همراه داشته است. گیم‌پلی‌های پابجی، در کل در فضای مجازی بازتاب‌های فراوانی دارند که در ادامه استریم پابجی موبایل سینا و اسکواد ایرانی خواهیم دید.

حضور اسکواد ایرانی در گیم پلی پابجی موبایل

گیم پلی پابجی موبایل و اسکواد ایرانی

پابجی موبایل، یک بازی بسیار محبوب در حد کالاف موبایل می‌باشد که استریمر‌های زیادی آن را استریم می‌کنند و حالا سینا_9 در آپارات، یک گیم‌پلی به انتشار رسانده که بازتاب‌های فراوانی را برای خودش کسب گرد.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی استریم سرقت از کارخانه سایپا در جی تی ای وی

ویدیوی استریم فوتبالیست ها در ماینکرفت

پابجی: بتل گراندز که قبلاً با نام PlayerUnknown’s) Battlegrounds) شناخته می‌شد یا به اختصار پابجی PUBG یک بازی ویدئویی چندنفره آنلاین و در سبک بتل رویال است که توسط استودیو پابجی یکی از زیر مجموعه‌های کرافتون ساخته شده است.

حضور اسکواد ایرانی در گیم پلی پابجی موبایل
گیم پلی پابجی موبایل و اسکواد ایرانی

حضور یک ایرانی در استریم سینا

در ادامه می‌توانید استریم پابجی موبایل سینا و اسکواد ایرانی را ببینید:

این بازی که از فیلم ژاپنی بتل رویال محصول سال ۲۰۰۰ الهام گرفته شده است، توسط براندن گرین به عنوان حالتی برای سایر بازی‌ها ساخته شد و تحت مدیریت گرین به یک بازی مستقل تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

استریم ترسناک ترین مجازات بازی ماینکرفت

گیم پلی کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

در این بازی، حداکثر صد بازیکن با چتر نجات در جزیره ای فرود می‌آیند و به دنبال سلاح و تجهیزات می‌گردند تا دیگران را بکشند و از کشته شدن خود جلوگیری کنند. منطقه امن موجود در نقشه بازی به مرور زمان کوچک می‌شود و بازیکنان بازمانده را به مناطق تنگ‌تر هدایت می‌کند تا اجباراً به هم برسند. آخرین بازیکن یا تیمی که زنده بماند برنده می‌شود. این اولین بازی از سری بازی‌های کرافتون است.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *