ببینید: ویدیوی استریم سرقت از کارخانه سایپا در جی تی ای وی

مودهای GTA، همیشه یکی از جالب‌ترین تغییرات در این بازی بودند که در ادامه ویدیوی استریم سرقت از کارخانه سایپا در جی تی ای وی را خواهیم دید.

پس از اینکه مودهای ایرانی زیادی برای بازی GTA V ساخته شد، چندی پیش، ویدئوی استریم دزدی از کارخانه پراید GTA V را تحت عنوان دزدی کردن از کارخانه سایپا در بازی GTA V را دیدیم که در فضای مجازی، بسیار بازتاب فراوانی را کسب کرد.

اسریم GTA v سرقت کارخانه پراید توسط یکی از محبوب‌ترین استریمرهای آپارات در این پلتفرم پخش شد.

ویدیوی استریم سرقت از کارخانه سایپا در جی تی ای وی

استریم دزدی از کارخانه پراید GTA V

در این ویدئو، احمد رکسا که یکی از جالب‌ترین استریمرهای بازی GTA V می‌‌باشد که چندی پیش، ویدئوی جالبی را از GTA V به انتشار گذاشت. او در این استریم، مود سایپا را در این بازی نصب کرده و حالا فرانکلینی که بیکار شده است، سعی می‌کند به دنبال ماشین در این کارخانه بگردد.

بیشتر بخوانید:

خفن ترین حقایق مخفی بازی GTA V

دوست این آدم، یک کار سخت به او می‌دهد و می‌گوید که اگر بتواند این کار را به درستی انجام دهد، یک ماشین به او می‌دهد. پس از مدتی، او سعی می‌کند یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌های خودش یعنی سرقت از کارخانه سایپا را نیز در این استریم جذاب نشان بدهد.

استریم سرقت از کارخانه سایپا در جی تی ای وی
دزدی کردن از کارخانه سایپا در بازی GTA V

اسریم GTA v سرقت کارخانه پراید

در ادامه می‌توانید استریم دزدی از کارخانه پراید GTA V را ببینید:

اتومبیل‌دزدی بزرگ ۵ یا سرقت بزرگ اتومبیل ۵ (انگلیسی: Grand Theft Auto V) یک بازی ویدئویی اکشن-ماجراجویی است که توسط راک‌استار نورث توسعه یافته و در سال ۲۰۱۳ به‌وسیلهٔ راک‌استار گیمز عرضه شده‌است. این بازی بعد از اتومبیل‌دزدی بزرگ ۴ (۲۰۰۸) هفتمین مدخل اصلی در مجموعهٔ اتومبیل‌دزدی بزرگ به‌شمار می‌رود. داستان این بازی در ایالت داستانی سن آندریاس که بر اساس جنوب کالیفرنیا ساخته شده‌است، جریان دارد.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی معرفی غیر رسمی GTA VI توسط هواداران

بخش تک‌نفره بازی به داستان سه پروتاگونیست اصلی داستان می‌پردازد؛ سارق بازنشستهٔ بانک مایکل دی سانتا، گانگستر خیابانی فرانکلین کلینتون و فروشندهٔ مواد مخدر و قاچاقچی اسلحه، ترور فیلیپس. این سه نفر درحالی که تحت فشار یک سازمان فاسد دولتی و جنایتکاران قدرتمند قرار دارند، در حال تلاش برای ارتکاب سرقت هستند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *