گیم پلی کالاف دیوتی موبایل بتل رویال + [فیلم استریم]

بازی کالاف موبایل ، یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های این چند سال اخیر به شمار می‌رود که در ادامه، گیم پلی کالاف دیوتی موبایل بتل رویال خواهید دید.

بازی کال آف دیوتی ، از محبوب‌ترین بازی‌های کمپانی اکتیویژن می‌باشد که با انتشار بازی موبایل خود و قابلیت آنلاین، برخی از استریمرها را وادار به انتشار گیم پلی بازی کال آف موبایل تحت عنوان ویدئویی از گیم پلی بتل رویال کال اف دیوتی موبایل کرد.

بتل رویال بازی Call of Duty Mobile از جذاب‌ترین مراحل و قابلیت‌های این بازی می‌باشد که بسیاری از گیمرها و استریمر‌ها، با انتشار این لحظات، درون استریم خود، گیم پلی این بازی را نشان می‌دهند.

گیم پلی کالاف دیوتی موبایل بتل رویال

گیم پلی کالاف دیوتی موبایل بتل رویال
گیم پلی بازی کال آف موبایل

بتل رویال Battle Royale ژانری از بازی‌های ویدئویی چندنفره آنلاین است که عناصر بقا، اکتشاف و جمع‌آوری در بازی‌های بقا با روند بازی آخرین فرد بازمانده را با یکدیگر آمیخته است. بازی‌های این سبک ده‌ها تا صدها بازیکن را درگیر می‌کند و تمرکز آن بیشتر بر تعداد زیاد نفرات در هر مسابقه، نقشه‌های بزرگ و کمبود منابع در ابتدای مسابقه برای هر بازیکن و استفاده از منابع موجود در نقشه برای بقا است.

در این سبک بازی، بازیکن همراه با رقیبانش وارد یک نقشه شده و در آن با استفاده از تجهیزات و سلاح هایی که در نقشه پراکنده شده‌اند، برای زنده ماندن تلاش می‌کنند. آخرین گروه یا بازیکنی که زنده بماند، برنده بازی است. بازی های پابجی، زولا، فری فایر، ندای وظیفه: وارزون، فورتنایت، ایپکس لجندز، اپکس لجندز موبایل و ندای وظیفه: موبایل از جمله بازی های معروف این ژانر هستند.

در ادامه می‌توانید گیم پلی بتل رویال کال اف دیوتی موبایل را از آپارات ببینید:

بتل رویال بازی Call of Duty Mobile

ندای وظیفه: موبایل یا همان Call of Duty: Mobile، کال آو دیوتی: موبایل یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص است که توسط TiMi Studios (زیر مجموعه تنسنت گیمز) ساخته شده و توسط اکتیویژن برای آی‌اواس و اندروید منتشر شده است. این بازی در ۱ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *