دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از کریستیانو رونالدو (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند. در ادامه  مطلب می‌توانید به دانلود والپیپر کریستیانو رونالدو بپردازید.

کریستیانو رونالدو بازیکن حرفه ای فوتبال است که در دوران بازی در باشگاه های منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس و همچنین تیم ملی پرتغال رکورد هایی را به ثبت رسانده است. کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو یک ستاره فوتبال پرتغالی است.

در سال 2003، زمانی که او فقط 16 سال داشت، منچستریونایتد 12 میلیون پوند (بیش از 14 میلیون دلار آمریکا) برای به خدمت گرفتن او پرداخت کرد که برای بازیکنی هم سن و سال او رکوردی بود. در فینال جام حذفی 2004، رونالدو سه گل اول منچستر را به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا قهرمانی را به دست آورند. او در سال 2008 رکورد گلزنی را به نام خود ثبت کرد، قبل از اینکه رئال مادرید سال بعد رکورد 131 میلیون دلاری را برای خدمات او پرداخت کرد.

رونالدو در 5 فوریه 1985 در فونچال، مادیرا، پرتغال، جزیره کوچکی در سواحل غربی این کشور به دنیا آمد. رونالدو کوچکترین فرزند از چهار فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس و خوزه دینیس آویرو است. نام او برگرفته از رونالد ریگان، یکی از بازیگران مورد علاقه پدرش بود. رونالدو در یک محله عمدتاً طبقه کارگر در خانه کوچکی با سقف حلبی که مشرف به اقیانوس بود بزرگ شد. رونالدو از طریق پدرش که به عنوان مدیر تجهیزات در یک باشگاه پسرانه کار می کرد، با بازی فوتبال آشنا شد. زندگی دوران کودکی او بسیار سخت بود زیرا پدرش اغلب اوقات زیاد مشروب می‌نوشید.

دانلود والپیپر کریستیانو رونالدو

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی کریستیانو رونالدو

دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از کریستیانو رونالدو

دانلود والپیپر جذاب از کریستیانو رونالدو

دانلود پس زمینه خفن رونالدو

دانلود بک گراند با کیفیت رونالدو

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *