دانلود والپیپر جذاب از آ ث میلان (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب از آ ث میلان (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این تیم باشگاهی پُر طرفدار) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

شانزدهمین روز از ماه دسامبر سال 1899 روز تولد یک افسانه توی ایتالیا است. وقتی “آلفردو ادواردز” و “هربرت کیپلین” انگلیسی روی پروژه‌ی تاسیس باشگاه «کریکت شهر میلان» با هم به توافق رسیدن، فکرش را هم نمی‌کردن که چندسال بعد این باشگاه تبدیل به بخشی از افسانه‌ی همیشه جاودان فوتبال در شهر میلان شود. اَسوچیاتزیونه کالچو میلان، یا A.C MILAN (آ.ث میلان) پر افتخارترین باشگاه ایتالیایی تو رقابت‌های اروپایی و دومین تیم پر افتخار لیگ قهرمانان اروپا (چمپیونز لیگ) با هفت قهرمانی بعد از رئال مادرید با سیزده قهرمانی به حساب می‌آید.

میلان تا به امروز با کسب 18 قهرمانی تو رقابت‌های یوفا و فیفا، جزو چهار باشگاه موفق دنیا به حساب می‌آید. این تیم تا به حال تونسته علاوه بر هفت قهرمانی چمپیونز لیگ، 2 بار قهرمانی تو جام برندگان جام اروپا، 5 بار قهرمانی تو سوپرجام اروپا، 3 قهرمانی تو جام بین قاره‌ای و 1 بار هم قهرمانی جام باشگاه‌های جهان رو تجربه کنه و از این نظر یکی از پرافتخارترین تیمای اروپا و جهان به حساب می‌آید. روسونری ها یا شیاطین سرخ ایتالیا با 48 جام رسمی نسبت به رقیب‌های سنتی خودشون اینترمیلان و یوونتوس تو رتبه‌ی بالاتری قرار دارن و با همین پشتوانه، سال‌های ساله که خودشون رو پادشاه لیگ سری آ ایتالیا می‌دانند.

دانلود والپیپر جذاب از آ ث میلان

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی آ ث میلان
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از آ ث میلان
دانلود والپیپر جذاب از آ ث میلان
دانلود پس زمینه خفن آ ث میلان
دانلود بک گراند با کیفیت آ ث میلان

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *