مانگا Val x Love در ماه فروردین به پایان خواهد رسید [+جزئیات]

به تازگی مشخص شد که مانگا محبوب Val x Love در ماه مارچ به پایان می‌رسد. در ادامه به جزئیات پایان مانگا Val x Love در ماه فروردین می‌پردازیم.

پانزدهمین جلد مانگای Val x Love اثر ریوسوکه آساکورا در 10 آگوست فاش کرد که این مانگا با جلد شانزدهم خود به پایان خواهد رسید که بهار آینده عرضه خواهد شد. این مانگا در نوامبر 2021 وارد “نبرد نهایی” خود شد. تاریخ دقیق پایان مانگا Val x Love در 10 مارچ می‌باشد.

پایان مانگا Val x Love در ماه فروردین

انتشار آخرین جلد مانگا Val x Love در ماه فروردین

پایان مانگا Val x Love در ماه فروردین
پایان مانگا Val x Love در ماه فروردین

en Press در حال انتشار مانگا به زبان انگلیسی است و داستان را اینگونه شرح می‌دهد:

تاکوما آکوتسو، دانش‌آموز دبیرستانی، از تماس انسانی وحشت دارد و فقط می‌خواهد زندگی آرامی داشته باشد. اما وقتی نه خواهر والکری وارد خانه‌اش می‌شوند، زندگی او کاملا تغییر می‌کند! آنها از او خواسته‌اند تا سطح خود را برای مبارزه با هیولاهایی که بشریت را تهدید می‌کنند بالا ببرد.

آساکورا این مانگا را در دسامبر 2015 در مجله ماهانه شونن گانگان اسکوئر انیکس راه اندازی کرد. ین پرس جلد دوازدهم مانگا را در 5 ژوئیه منتشر کرد. این مانگا الهام‌بخش یک اقتباس از انیمیشن تلویزیونی بود که اولین بار در اکتبر 2019 به نمایش درآمد. Sentai Filmworks مجوز انیمه را صادر کرد و آن را در HIDIVE پخش کرد که در ژاپن پخش می‌شد. این شرکت این انیمه را در نوامبر 2020 روی دیسک بلوری منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *