وقفه جدید مانگا MF Ghost تایید شد [+جزئیات]

به تازگی وقفه جدید مانگا MF Ghost تایید شد. در ادامه مطلب وقفه مانگا ام اف روح به زمان بازگشت مانگا MF Ghost نیز می‌پردازیم.

در شماره بیست مجله ویکلی یانگ کودانشا اعلام شد که مانگای ام‌اف گوست نوشته شویچی شیگنو مجدداً به حالت وقفه برمی‌گردد. مجله تاریخ بازگشت مانگا را اعلام نکرد. همچنین، فصل جدید مانگا اعلام کرد که داستان وارد “نبرد نهایی” خود می‌شود.

در پایان کتاب، شیگنو اعلام کرد که داستان مانگا “چهارپنجم” پیشرفت کرده است، اما اضافه کرد که اعصابش به خاطر اینکه آیا می‌تواند تا قسمت آخر مانگا را به نقاشی بپردازد، ریشه کرده است. علت وقفه مانگا MF Ghost نیز مشخص نیست.

وقفه جدید مانگا MF Ghost

وقفه جدید مانگا MF Ghost
مانگا MF Ghost

این مانگا در نوامبر 2022 به دلیل وضعیت بد سلامتی شیگنو متوقف شد، اما در 20 فوریه بازگشت. Shigeno مانگای MF Ghost را در مجله Weekly Young در سپتامبر 2017 راه اندازی کرد. شانزدهمین جلد گردآوری شده در 6 فوریه در ژاپن ارسال شد.

وقفه مانگا ام اف روح

مانگای شویچی شیگنو در ماه ژوئیه 2013 در مجله یانگ هفتگی منتشر شد. توکیوپاپ شروع این مانگا را در امریکای شمالی منتشر کرد و شرکت کودانشا یو‌اس‌ای پابلیشینگ و کمیکسولوژی نسخه کامل این مانگا را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند.

این مانگای موفق تحت عنوان انیمه تلویزیونی، فیلم سینمایی زنده‌گی، چندین پروژه انیمه ویدئویی اصلی و یک سری بازی موفق قرار گرفت. اخیراً این مانگا باعث ساخت سه فیلم انیمه شد که سومین قسمت آن در فوریه 2016 منتشر شد. این مانگا هم‌اکنون در حال الهام‌گیری برای ساخت انیمه تلویزیونی می‌باشد که در سال 2023 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *