پایان مانگا Ichigoki’s Under Control تایید شد

امروز پایان مانگا Ichigoki’s Under Control تایید شد. در مطلب پایان یافتن مانگا Ichigoki’s Under Control به جزئیات مانگا Ichigoki’s Under Control می‌پردازیم.

در شماره بیست مجله ویکلی شونن جامپ شویشا، فصل پایانی مانگای “Ichigoki’s Under Control!! (Ichigōki! Sōjūchū)” نوشته سِیجی هایاشی منتشر شد. جلد دوم و نهایی این مانگا در تاریخ ۲ ژوئن منتشر خواهد شد.

پایان مانگا Ichigoki’s Under Control

پایان مانگا Ichigoki's Under Control
مانگا Ichigoki’s Under Control

Shueisha’s MANGA Plus و Viz Media هر دو این مانگا را به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند. MANGA Plus داستان را به این شرح توصیف می‌کند:

“Ichigoki” یک پسر عادی است که منتظر شروع دوره دبیرستان است. اما برخورد غیرمنتظره‌ای با مشت‌های یک گوریلای شرقی که از باغ وحش فرار کرده، منجر به مرگ او می‌شود… او به‌طریقی به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که به یک سایبورگ با بدنی کاملاً فول‌متالی تبدیل شده است؟! با این حال، ماجراجویی های عجیب و غریب و خشم‌آور سایبورگ “Ichigoki” با دوست دانشمند دیوانه خود از کودکی آغاز می‌شود، یعنی “میسائو”! این مانگای طنز و دوستی از سِیجی هایاشی، خالق “I’m From Japan” و “Chikyuu Ningen Tera-chan!” است.

جزئیات مانگا Ichigoki’s Under Control

هایاشی مانگای “I’m From Japan (Jimoto ga Japan)” را نیز در سال‌های 2018-2020 در مجله ویکلی شونن جامپ منتشر کرد. MANGA Plus این مانگا را به زبان انگلیسی منتشر کرد. این مانگا در آوریل 2019، انیمه تلویزیونی را الهام بخشید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *