تاریخ پایان مانگا Kakegurui twin مشخص شد

به تازگی تاریخ پایان مانگا Kakegurui twin مشخص شد. در ادامه این مطلب به جزئیات پایان مانگا اسپین آف Kakegurui twin می‌پردازیم.

شماره ماه می مجله گانگان جوکر اسکوئر انیکس روز جمعه فاش کرد که اسپین آف مانگای Kakegurui twin کی سایکی در شماره بعدی این مجله در 22 می به پایان خواهد رسید. این مانگا اسپین آف مانگا Kakegurui است. این اسپین آف در Gangan Joker در سپتامبر 2015 راه اندازی شد. Square Enix سیزدهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در سپتامبر 2022 منتشر کرد. Yen Press جلد دوازدهم مانگا را در دسامبر 2022 منتشر کرد.

تاریخ پایان مانگا Kakegurui twin

تاریخ پایان مانگا Kakegurui twin
اسپین آف مانگا Kakegurui

این مانگا الهام‌بخش یک سریال لایو اکشن بود که در مارس 2021 در آمازون پرایم در ژاپن عرضه شد. این مانگا همچنین الهام‌بخش یک مجموعه انیمیشن نتفلیکس در آگوست 2022 بود. Kakegurui – Compulsive Gambler در مارس 2014 در Gangan Joker راه اندازی شد. Square Enix شانزدهمین جلد این مجموعه را در سپتامبر 2022 ارسال کرد. Yen Press مجوز انتشار دیجیتالی این مجموعه را صادر کرد.

پایان مانگا اسپین آف Kakegurui twin

مانگای اصلی الهام بخش یک مجموعه انیمیشن تلویزیونی بود که از جولای تا سپتامبر 2017 در ژاپن پخش شد. این سریال در فوریه 2018 در خارج از ژاپن در نتفلیکس پخش شد. فصل دوم انیمه در ژانویه 2019 پخش شد و نتفلیکس پخش سریال را در ژوئن 2019 آغاز کرد. Sentai Filmworks مجوز هر دو فصل را صادر کرد و فصل ها را به صورت ویدیوی خانگی با دوبله انگلیسی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *